Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe meg ny kabinett, og da kunne jeg tenkt meg ett billig ett men det MÅ ha uttrekkbar bakplate, noen annbefalinger? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Lian Li eller Lepont et vel tingen for deg da. Fåes hos Microplex. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Mja... vill nå ikke si att de er så direkte _billige_ de da... lurte på om det var noen billige med uttagbar tray jeg.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det har du rett i. Kanskje det enkleste er å sende en søt mail til Microplex og co? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Ingen flere svar? Lenke til kommentar
sof Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei, jeg kjøpte Noname 12962, Case Midi ATX Tower 350W Black OEM 395,- fra psdata, det har utrekkbar plate. Kabinettet virker littegrann "billig", men er helt ok. Det baserer seg på skruer, ikke skinner. www.psdata.no -> Midi ATX. sof Lenke til kommentar
maximus Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Veldig billig med uttagbart bakpanel. Her Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Hei, jeg kjøpte Noname 12962, Case Midi ATX Tower 350W Black OEM 395,- fra psdata, det har utrekkbar plate. Kabinettet virker littegrann "billig", men er helt ok. Det baserer seg på skruer, ikke skinner. www.psdata.no -> Midi ATX. sof Har en slik en fra før, men plata der er bare uttakbar og ikke uttrekkbar, må jo ta løs alle korta og koble ut alle kablene for å kunne ta den ut. Tenkte mer i rettnig av den løsningen som lian-li og addtronics har, men de koster dessverre en hel del mer enn jeg har tenkt å legge ut... Lenke til kommentar
maximus Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Mulig Dettehar det du trenger (Smart slide-in back bracket)? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Mulig Dettehar det du trenger (Smart slide-in back bracket)? Mja... muligens, men umulig å si da bildene ikke viser baksiden og er ellers ganske dårlige, i tilleg står det ikke noe særlig om dette på AOpen sine sider... Lenke til kommentar
maximus Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Send en mail til Håvard i Hardware.no. Han har testet AOpen H600B kabinettet. Mail adr. [email protected] Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei, jeg kjøpte Noname 12962, Case Midi ATX Tower 350W Black OEM 395,- fra psdata, det har utrekkbar plate. Kabinettet virker littegrann "billig", men er helt ok. Det baserer seg på skruer, ikke skinner. www.psdata.no -> Midi ATX. sof kanskje fordi det ER billig? =) Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Send en mail til Håvard i Hardware.no. Han har testet AOpen H600B kabinettet.Mail adr. [email protected] Ser ut til att man må ta ut kortene for å kunne løsne plata med hovedkortet på ja... Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 ta en titt på denne løsningen: noe i den duren var det jeg tenkte meg, eller att den kan dras ut bakover... problemet med de minste/billigste addtronics tower'ene er att psu kommer i veien for større CPU kjølere... Lenke til kommentar
sof Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Aopen HQ08 har de egenskapene du trenger...hva prisen er om dagen vet jeg ikke... sof Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Aopen HQ08 har de egenskapene du trenger...hva prisen er om dagen vet jeg ikke... sof Fant den til 735,- +porto på psdata.no de er jo "litt" store til hva jeg skal bruke dem til, men får vel klare meg med den eller overleve med att addtronics ET3891A har psu midt forran CPU'en... Lenke til kommentar
sof Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 du kan jo sjekke Aopen HQ45 også, som er "lillebror" modellen av HQ08. Er ikke sikker på bakplata der... sof Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 du kan jo sjekke Aopen HQ45 også, som er "lillebror" modellen av HQ08. Er ikke sikker på bakplata der... sof "ser bort på jobb maskina...." Nope! HQ45(Pro) har ikke slik bakplate, pokker att dett ikke er noen som har hatt vett nokk til å lage en billig kasse med slik løsning da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå