Gå til innhold

Kabinett med uttrekkbar bakplate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg kjøpte Noname 12962, Case Midi ATX Tower 350W Black OEM 395,- fra psdata, det har utrekkbar plate. Kabinettet virker littegrann "billig", men er helt ok. Det baserer seg på skruer, ikke skinner.

www.psdata.no -> Midi ATX.

sof :)

Lenke til kommentar
Hei,

jeg kjøpte Noname 12962, Case Midi ATX Tower 350W Black OEM 395,- fra psdata, det har utrekkbar plate. Kabinettet virker littegrann "billig", men er helt ok. Det baserer seg på skruer, ikke skinner.

Har en slik en fra før, men plata der er bare uttakbar og ikke uttrekkbar, må jo ta løs alle korta og koble ut alle kablene for å kunne ta den ut.

Tenkte mer i rettnig av den løsningen som lian-li og addtronics har, men de koster dessverre en hel del mer enn jeg har tenkt å legge ut...

Lenke til kommentar
Hei,

kanskje fordi det ER billig? =)

Lenke til kommentar
Aopen HQ08 har de egenskapene du trenger...hva prisen er om dagen vet jeg ikke...

Fant den til 735,- +porto på psdata.no

de er jo "litt" store til hva jeg skal bruke dem til, men får vel klare meg med den eller overleve med att addtronics ET3891A har psu midt forran CPU'en...

Lenke til kommentar
du kan jo sjekke Aopen HQ45 også, som er "lillebror" modellen av HQ08. Er ikke sikker på bakplata der...

"ser bort på jobb maskina...." Nope! HQ45(Pro) har ikke slik bakplate, :(

pokker att dett ikke er noen som har hatt vett nokk til å lage en billig kasse med slik løsning da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...