Gå til innhold

380 spill til PS3 før Mars 2008

Anbefalte innlegg

Kommer en del bra til PS3 også ;) Her er noen...

Lair

LittleBigPlanet

Heavenly Sword

Uncharted: Drake's Fortune

Gran Turismo 5

Metal Gear Solid 4

Final Fantasy XIII

Final Fantasy Versus XIII

DiRT

Warhawk

Home

Killzone 2

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Wipeout 6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, men når man ser på lista over hvor mange eksklusive det allerede er til 360 kontra PS3 så ser man fort at Xbox har en god del flere eksklusive spill.

Hvis det tenner deg og høre om eksklusive spill. :!:

Menmen, er egentlig ikke noe fanboy til noen konsoll, selv.

Men når noen starter med og si "Den konsollen suger fordi denne er 140 millione rganger bedre" da blir jeg litt småirritert...

Lenke til kommentar
Ser godt ut det. Gleder meg til å få litt mer å velge imellom. Det er faktisk vanvittig mange spill.. :)

8911344[/snapback]

Men som artikkelen påpeker: "Totalt utgjør dette 380 spill, men det sies lite om det innebærer samme spill utgitt i flere regioner." Time will tell...

Lenke til kommentar

Håper på aller mest på Ratchet And Clank og kansje dem annonserer God Of War 3, dem to største grunnene jeg beholder PS3

Kansje Heavenly Sword kan bli bra, eller så blir det en N3 lookalike, for håpe ikke det skjer :ermm:

Killzone 2 bør levere siden det har blitt hypet opp fordi trailern vi såg E3 2005 og dem sa dette er ekte ingame, hvis det skjer så kommer jeg til å sikle :dribble:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Rart å tenke på, at av 380 spill som skal komme til PS3, så er det et PSN-spill jeg gleder meg mest til..

LittleBigPlanet ser ut til å bli fantastisk stilig. Et spill som kun går for å skape enkel og grei moro. Jeg får bare mer og mer lyst på det etter som jeg ser mer og mer av det.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som synes tallet høres totalt urealistisk ut? Det er en ting om de bruker tallene litt stygt og teller samme spillet flere ganger (japansk, europeisk, amerikansk, etc). Ellers betyr det over 20 nye titler i butikkhyllene per måned.

Det skurrer på to fronter; for det første kan jeg aldri tenke meg at så mange titler vil dukke opp fra ingensteder, og for det andre ville det medført en så vanvittig metting at det virkelig ville skadet markedet. :hmm:

Edit: Play.com har oppført 78 titler innen neste september: http://www.play.com/Games/PlayStation3/6-/ComingSoon.html

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Fremdeles maaaaange spill.. 105 støkker holder det..  :D

8922947[/snapback]

Absolutt, og for de av oss som er heilgardert denne generasjonen, finnes det rett og slett ikkje håp.Så lykke til gutta :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...