shaker Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kommer en del bra til PS3 også Her er noen... Lair LittleBigPlanet Heavenly Sword Uncharted: Drake's Fortune Gran Turismo 5 Metal Gear Solid 4 Final Fantasy XIII Final Fantasy Versus XIII DiRT Warhawk Home Killzone 2 Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Wipeout 6 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Javel, men når man ser på lista over hvor mange eksklusive det allerede er til 360 kontra PS3 så ser man fort at Xbox har en god del flere eksklusive spill. Hvis det tenner deg og høre om eksklusive spill. :!: Menmen, er egentlig ikke noe fanboy til noen konsoll, selv. Men når noen starter med og si "Den konsollen suger fordi denne er 140 millione rganger bedre" da blir jeg litt småirritert... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ooooooooog videre diskusjon rundt hvem som har best spill av de ulike konsollene er ferdig. Så starter vi oppatt med diskusjon rundt alle de nye spilla som skal komme til PS3! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) For de som mener at engelsken dems ikke er helt på topp Eyy lite og gjøre Link til Dagbladet Edit : Sry moderator jeg har gjort en stor feil og fått ut en overdose med dribble smileys Modedit: Fixed . Endret 21. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
freke Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ser godt ut det. Gleder meg til å få litt mer å velge imellom. Det er faktisk vanvittig mange spill.. 8911344[/snapback] Men som artikkelen påpeker: "Totalt utgjør dette 380 spill, men det sies lite om det innebærer samme spill utgitt i flere regioner." Time will tell... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Skal nok regne med at det kommer eit lass med japanske titler som vi helst ikkje har godt av å spille også ^^ Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Skal nok regne med at det kommer eit lass med japanske titler som vi helst ikkje har godt av å spille også ^^ 8917023[/snapback] Gi oss et nytt Onimusha og Devil May Cry så skal vi ikke klage. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Håper på aller mest på Ratchet And Clank og kansje dem annonserer God Of War 3, dem to største grunnene jeg beholder PS3 Kansje Heavenly Sword kan bli bra, eller så blir det en N3 lookalike, for håpe ikke det skjer Killzone 2 bør levere siden det har blitt hypet opp fordi trailern vi såg E3 2005 og dem sa dette er ekte ingame, hvis det skjer så kommer jeg til å sikle Endret 22. juni 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Litt meir nøyaktige tall å dvele på for folket; http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26024 Sony has promised PlayStation 3 owners that at least 145 titles are on the way to the US, which includes approximately 40 PSN titles and more than 105 boxed games. Endret 22. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 En del innlegg som ikke helt hadde fått med seg hva emne i denne tråden var er slettet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 2 nye innlegg fra folk som ENDA ikke har fått med seg hva tråden handler om er slettet. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Rart å tenke på, at av 380 spill som skal komme til PS3, så er det et PSN-spill jeg gleder meg mest til.. LittleBigPlanet ser ut til å bli fantastisk stilig. Et spill som kun går for å skape enkel og grei moro. Jeg får bare mer og mer lyst på det etter som jeg ser mer og mer av det. Endret 22. juni 2007 av Dunedain Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Er jeg den eneste som synes tallet høres totalt urealistisk ut? Det er en ting om de bruker tallene litt stygt og teller samme spillet flere ganger (japansk, europeisk, amerikansk, etc). Ellers betyr det over 20 nye titler i butikkhyllene per måned. Det skurrer på to fronter; for det første kan jeg aldri tenke meg at så mange titler vil dukke opp fra ingensteder, og for det andre ville det medført en så vanvittig metting at det virkelig ville skadet markedet. Edit: Play.com har oppført 78 titler innen neste september: http://www.play.com/Games/PlayStation3/6-/ComingSoon.html Endret 22. juni 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Litt meir nøyaktige tall å dvele på for folket;http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=26024 Sony has promised PlayStation 3 owners that at least 145 titles are on the way to the US, which includes approximately 40 PSN titles and more than 105 boxed games. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Fremdeles maaaaange spill.. 105 støkker holder det.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Fremdeles maaaaange spill.. 105 støkker holder det.. 8922947[/snapback] Absolutt, og for de av oss som er heilgardert denne generasjonen, finnes det rett og slett ikkje håp.Så lykke til gutta Endret 23. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
trydis Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jepp, la oss håpe at det er en del kvalitetsspill blant dem, da blir PS3 endelig interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå