Gå til innhold

Razer copperherhead oppfører seg rart

Anbefalte innlegg

Etter at jeg satte inn nytt hovedkort og instalerte win XP pro, så har min Razer Copperhead oppført seg merkelig.

Problemet er det at hver gang jeg starter pc'en, så må jeg plugge ut og plugge inn musa igjen for at den skal virke.

Dette er første gangen jeg har vært borti dette problemet.

Det jeg har prøvd er å reinstalere musa men uten effekt.

Om det er noen som vet noe om dette problemet, vennligst si ifra ;)

~Xav

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at jeg satte inn nytt hovedkort og instalerte win XP pro, så har min Razer Copperhead oppført seg merkelig.

Problemet er det at hver gang jeg starter pc'en, så må jeg plugge ut og plugge inn musa igjen for at den skal virke.

Dette er første gangen jeg har vært borti dette problemet.

Det jeg har prøvd er å reinstalere musa men uten effekt.

Om det er noen som vet noe om dette problemet, vennligst si ifra ;)

~Xav

8911192[/snapback]

Har hatt samme problemet på min Diamondback... Har kommet fram til at det er USB-porten som lager trøbbel. Musa er gulle go den når den blir tatt ut og inn igjen. Tenker det bedrer seg når jeg reinstallerer....

Du kan selvfølgelig sjekke og oppdatere USB drivere, eventuelt drivere for hovedkort eller flashe BIOS...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
sjekk at BIOS og chipset driver er oppdatert til siste versjon, sjekk også www.razerzone.com for nye drivere, og om mulig, firmware til musa.

8911913[/snapback]

Firmware oppgradering av Razer Copperhead er i mange tilfeller løsningen på de fleste problemer som måtte oppstå. Kan nevne en episode der musa "ikke slo seg av" etter PC'n var "slått av". Etter en firmware oppgradering var saken biff, i dette tilfellet en godt stekt biff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...