Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

For liten penis

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Om du er kraftig bygd ville jeg tatt en tur innom treningsdelen av forumet, og sett litt på trening. Om du er litt lubben så hjelper ikke det på selvtilitten, men om du ser bra ut, så er det alltid et pluss hos jentene.

Jeg er veldig skinny, men har litt muskler på kroppem, og lav fettprosent.

Så etter at deler av klassen hadde vært på stranda, fortalte ei jente jeg har gått i barnehagen sammen med, at hadde det ikke vært for at jeg var så jævla tynn så hadde vi gått kunen hatt et forhold sammen, men hun likte ikke så skinny typer.

Spørsmålet er nå: Skal jeg bry meg om ei jente som "ikke liker" meg fordi jeg er naturlig tynn, (Spiser til vanlig som en hest, men spiser meg aldri mett på skolen fordi matpakken må være så stor at hele skolen har sett den) ELLER om jeg skal prøve å legge på meg litt, for å trene å bli litt større.

det lover mot det siste. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Men det har du vel med penis ogsa, for a si det sann ;)

8911328[/snapback]

Hvis det hadde gått an så hadde sikkert mesteparten av menn i den vestlige verden gjort det innen fylte 30 :) Penis er såpass integrert i kroppen at noen avanserte modifikasjoner på det nivået er umulig.

8911385[/snapback]

åh :/

Takk for alle svar. Hade bra :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest

wow, sykt. Har akkurat samme problem, pluss at jeg drømte at jeg hadd sex for første gang.

min penis er omtrent 10 cm stiv. den har ikke utviklet meg noe de siste årene. Er så jævlig misføornøyd, og lurer på om jeg noen gang vil ha sex. Livet er kjipt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Er så jævlig misføornøyd, og lurer på om jeg noen gang  vil ha sex. Livet er kjipt.

din dag kommer nok sla du nok se

8912581[/snapback]

får håpe det.

Det var en syk drøm. Sto i en dusj midt i en butikk og strevde lenge med å få den inn i skjeden, da det endelig gikk kom det noen inn i dusjen og jeg våknet :!:

Lenke til kommentar
wow, sykt. Har akkurat samme problem, pluss at jeg drømte at jeg hadd sex for første gang.

min penis er omtrent 10 cm stiv. den har ikke utviklet meg noe de siste årene. Er så jævlig misføornøyd, og lurer på om jeg noen gang  vil ha sex. Livet er kjipt.

8912487[/snapback]

Erm... Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Gjest Guest

min penis er omtrent 10 cm stiv. den har ikke utviklet meg noe de siste årene. Er så jævlig misføornøyd, og lurer på om jeg noen gang  vil ha sex. Livet er kjipt.

8912487[/snapback]

Erm... Hvor gammel er du?

8913202[/snapback]

Snart 16

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Hmm :hmm:

Er ikke alene om dette da :)

Godt og vite :D

Følte meg nesten litt enslig med dette problemet :/

Har begynt på trening idag btw =D skal få begynne på treningsstudio via legen og slikt, siden jeg ikke er 16 enda. Det gleder jeg meg til :)

Takker for alle gode råd :love:

*Stenge tråden* kan bare stå, men nå har jeg fått svar på det jeg lurte på, så nå kan den stenges/slettes/la stå alt ettersom dere ønsker. Helt greit for meg, så lenge ingen later De er meg, å skriver masse rart.

Mitt siste innlegg i tråden! :)

Ha en fin sommer videre!

Mvh

Trådstarter

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Selv kom jeg ikke i puberteten før sent i 16 års alderen, og er veldig sikker på at det er det som er årsaken til at du ikke føler den har utviklet seg i det hele tatt de siste årene. Har du fått kjønnshår ennå?

Du kan eventuellt prøve å sette i gang puberteten ved hjelp av lege, et tilbud jeg fikk da jeg oppsøkte lege.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_seba_*

min penis er 16 cm lang og like tjukk som 2,5 tommel.

er det lite eller er det brukbart

setter stor pris på ærlige svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...