Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei. Jeg er en gutt på 15 år og har en penis på 4-5 cm. Erigrert er den vel 6-7 Inatt drømte jeg at jeg hadde sex med ei jente, og pikken gikk ikke engang opp i skjeden Det jeg lurer på er, er det mulig å få laget større penis? Spør her siden jeg ikke tør å snakke med noen andre som jeg kjenner om det Er jo umulig å tilfredstille ei jente visst man har så liten penis :/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du er bare 15ar da, den pleier a utvikle seg til du er rundt 18-19. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er jo umulig å tilfredstille ei jente visst man har så liten penis :/ 8911157[/snapback] Jeg har ikke seksuel erfaring med slikt, men joda man kan tilfredstille kvinner på andre måter å penetrere henne med penis. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 I noen stillinger vil det kanskje være mulig med noe tilnærmet ordinær sex. Man må ikke nødvendigvis langt inn for å få noe ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du er bare 15ar da, den pleier a utvikle seg til du er rundt 18-19. 8911193[/snapback] Men den har liksom ikke forandret seg siden jeg var 5-6 år I den tid var det normalt, for da hadde De fleste den lengda, men nå er min liten fortsatt Er jo umulig å tilfredstille ei jente visst man har så liten penis :/ 8911157[/snapback] Jeg har ikke seksuel erfaring med slikt, men joda man kan tilfredstille kvinner på andre måter å penetrere henne med penis. 8911196[/snapback] å? Men tenkt hvor jævla flaut da, første gangen, også drar dama ned buksa, også ser hun DEN lille saken. Hva da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du er bare 15ar da, den pleier a utvikle seg til du er rundt 18-19. 8911193[/snapback] Men den har liksom ikke forandret seg siden jeg var 5-6 år I den tid var det normalt, for da hadde De fleste den lengda, men nå er min liten fortsatt 8911225[/snapback] Men den begynner ikke a vokse ordentlig for puberteten, som er 14-15 ars alderen vel. Og du er jo ikke nodt til a vise den da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva er omkretsen. Om omkretsn er tilnermet normal, så er det nok skortet litt ned på lengden, men om den er veldig tynn så kan det være at du bare er meget meget sen i utviklingen. Let the time do its thing. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du får kompensere med noe annet Bli en tungemester. Det er poppis det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 I noen stillinger vil det kanskje være mulig med noe tilnærmet ordinær sex. Man må ikke nødvendigvis langt inn for å få noe ut av det. 8911221[/snapback] ehm, bare g-punktet ligger 3 cm inne i vaginaen da. Med den tingen jeg har, så kommer den ikke INN engang. Du er bare 15ar da, den pleier a utvikle seg til du er rundt 18-19. 8911193[/snapback] Men den har liksom ikke forandret seg siden jeg var 5-6 år I den tid var det normalt, for da hadde De fleste den lengda, men nå er min liten fortsatt 8911225[/snapback] Men den begynner ikke a vokse ordentlig for puberteten, som er 14-15 ars alderen vel. Og du er jo ikke nodt til a vise den da 8911246[/snapback] Neeeeei NEEEEEEEEEEEIda, kan sikkert ha sex med bukse på og genser osv, mens dama ligger HELT naken? For det ser jo ikke bare litt rart ut da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du får kompensere med noe annet Bli en tungemester. Det er poppis det.8911259[/snapback] You bet. ^^ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 du er jo ikke nodt til a vise den da 8911246[/snapback] Neeeeei NEEEEEEEEEEEIda, kan sikkert ha sex med bukse på og genser osv, mens dama ligger HELT naken? For det ser jo ikke bare litt rart ut da? 8911260[/snapback] sa var det ikke det jeg mente da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det du kan gjøre, ikke at det hjelper lengden eller noe, kan være å trene slik at du blir ganske sterk. Trenger ikke være slik som byggerne, kan ære veldig skinny, men med muskler. det får kanskje fokuset litt vekk fra penisen. Fin mage, armer og rygg kan være tiltrekkende, men det krever også at du er trygg på deg selv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du får kompensere med noe annet Bli en tungemester. Det er poppis det. 8911259[/snapback] Som Steffenm sier. Det er andre måter å gjøre ting godt på. Tunga er genialt verktøy. Kan du å bruke den, så blir vel jenta uansett langt over skyene. Så kan man jo bruke en dildo samtidig også, om det ikke føles for feil. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva er omkretsen. Om omkretsn er tilnermet normal, så er det nok skortet litt ned på lengden, men om den er veldig tynn så kan det være at du bare er meget meget sen i utviklingen. Let the time do its thing. 8911253[/snapback] 2 cm i bredden ca :/ Du får kompensere med noe annet Bli en tungemester. Det er poppis det. 8911259[/snapback] du er jo ikke nodt til a vise den da 8911246[/snapback] Neeeeei NEEEEEEEEEEEIda, kan sikkert ha sex med bukse på og genser osv, mens dama ligger HELT naken? For det ser jo ikke bare litt rart ut da? 8911260[/snapback] sa var det ikke det jeg mente da 8911279[/snapback] Du mente da? Det du kan gjøre, ikke at det hjelper lengden eller noe, kan være å trene slik at du blir ganske sterk. Trenger ikke være slik som byggerne, kan ære veldig skinny, men med muskler. det får kanskje fokuset litt vekk fra penisen. Fin mage, armer og rygg kan være tiltrekkende, men det krever også at du er trygg på deg selv. 8911289[/snapback] Hum, altså, en bodybuilder kropp, også en MEGALITEN penis? Blir jo enda verre det da :/ Men sånn sett, så er jeg jo bra kraftig bygd, så kunne vel altids fått mere muskler da Du får kompensere med noe annet Bli en tungemester. Det er poppis det. 8911259[/snapback] Som Steffenm sier. Det er andre måter å gjøre ting godt på. Tunga er genialt verktøy. Kan du å bruke den, så blir vel jenta uansett langt over skyene. Så kan man jo bruke en dildo samtidig også, om det ikke føles for feil. 8911291[/snapback] Hva om man IKKE kan og bruke tunge da? har liksom ikke litt trening på det der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 for alt jeg vet kan det hende trådstarter er sen med utviklingen.... en jeg gikk på ungdomsskolen med hadde ike fått pubushår da vi gikk ut av ungdomsskolen engang... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Men det har du vel med penis ogsa, for a si det sann Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Trening får man etterhvert. Lettest blir det om du får deg en fast kjæreste, noe som ikke er noe hastverk. De fleste gode forhold starter ikke med sex og da er ikke forventningene og presset i nærheten av så høyt. Og det Ståle mente var nok å kle av seg når hun ikke har sjangs til å titte grundig. Rommet er kanskje mørkt, og boxeren kan snikes av mens dere ligger oppå hverandre. Og som andre sier så får noen utviklingen veldig sent. Noen er ferdig rundt 16-17 mens andre begynner for alvor først da. Mellom 20 og 25 er vel den sikre grensen for at man er ferdig. Så det er uansett håp Endret 21. juni 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 for alt jeg vet kan det hende trådstarter er sen med utviklingen.... en jeg gikk på ungdomsskolen med hadde ike fått pubushår da vi gikk ut av ungdomsskolen engang... 8911326[/snapback] Dude, jeg har hår altså. Der ned, og på armene. Ikke på brystet riktignok Begynner å få skjeggtuster også. Eneste som står stille er den lille penisen. Hjelper det å få bort trang forhud? Kan det være noe som hindrer at den vokser? Er ikke så veldig mye hud for og si det slik, den er ganske stram ja :/ Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Trening får man etterhvert. Lettest blir det om du får deg en fast kjæreste, noe som ikke er noe hastverk. De fleste gode forhold starter ikke med sex og da er ikke forventningene og presset i nærheten av så høyt. Og det Ståle mente var nok å kle av seg når hun ikke har sjangs til å titte grundig. Rommet er kanskje mørkt, og boxeren kan snikes av mens dere ligger oppå hverandre. Og som andre sier så får noen utviklingen veldig sent. Noen er ferdig rundt 16-17 mens andre begynner for alvor først da. Mellom 20 og 25 er vel den sikre grensen for at man er ferdig. Så det er uansett håp 8911340[/snapback] Hmm, men det er liksom bare pikken som står stille :/ Går det ikke an og snitte opp, legge på mer kjøtt og hud å sy igjen? Hadde jo blitt lengre da vel? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis det hadde gått an så hadde sikkert mesteparten av menn i den vestlige verden gjort det innen fylte 30 Penis er såpass integrert i kroppen at noen avanserte modifikasjoner på det nivået er umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå