Tåka Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Finnnes det en bra oppladbar optical mus på markedet? Jeg har en Logitec cordless Optical Mouseman men den "ETER" batterier så jeg blir snart ruinert av å kjøpe batterier hele tida grrrr! Jeg har sett på Logitec MX700 men jeg hater att det er så mye knapper på den også er den så dyr finnes det andre oppladbare muser? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Oi oi oi! Vil råde deg til å kjøpe noe annet. Har selv en trådløs optisk mus som kostet 600kr og den suger! batteriene holder i ca 6-7 timer non-stop men da tar det ca 12timer å lade de fullt igjen. kjøp vanlig hvis du spiller en del. Altså mx300 eller mx500! Lenke til kommentar
abel Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Face it boyz. Dere kan ikke få i pose og sekk. Skaff dere en dual optical MED tråd og lev med den. Den er ikke så plagsom. Trådløst = ubrukelig i spill, fordi det går batterier og hvem vil gå tom for det når man holder på å vinne ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har mx700 og jeg setter den i laderen før jeg legger meg hver kveld. Da går den aldri tom mens du holder på med pc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå