Gå til innhold

Crackdown fryse feil

Kizzaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har aldri hendt meg :hmm: Kansje du må slette cachen på 360'n.

To perform the function, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

Tok bare en kjapp copy-paste her for å forklare hvordan du gjør det :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

crackdown ja.. mitt starta å fryse det å.. ble bare værre å værre.. prøvde å starte på nytt å tok ut cd'n for å se om det kunne være noe støv på den eller no.. Da var det 2 sirkler med dype riper i cd plata.. som aldri før hadde vært ute av maskinen engang og ca en uke etter.. greide ikke maskinen lese av noe som helst av spill eller dvd :(

Lenke til kommentar
Merkelig at det alltid er de nyeste medlemmene med minst innlegg som har ødelagt 360  :roll:

8914136[/snapback]

Kanskje for de med minst innlegg faktisk spiller spill å ikke postfarmer hele dagen lang på et forum. Er så lei av alle som sitter her å skal beskytte konsollene som de skulle vært sitt eget barn.. Skjønner at du blir irritert om folk som svarer på ps3 vs 360 tråder å skrive "xbox suger %¤(%" å har 1 innlegg, men må gå ann å skru ned den fanboy radaren litt her inne på forumet. Hvis man er ny her å lager en post å spør om hjelp er det ikke gøy å bli bombandert med kritikk fra alle som eier en xbox istede for å faktisk få hjelp..

Beklager til trådstarter at jeg skrev et negativt svar, men fortalte min erfaring når dette skjedde med spillet mitt å konsollen min.. sier ikke at det kommer til å skje med din..

Vet ikke om jeg får nytt spill, men ifølge norsk lov har man vist krav på det har jeg lest her et sted. Fryser spillet fortsatt? er det på samme sted i spillet det fryser eller forskjellig?

Lenke til kommentar

Traff jeg ett sårt punkt på deg eller noe?

Jeg snakket ikke om deg direkte, for alt jeg vet så er du en av de 2/10 som ikke er troll...

Og jeg vet ikke om du har merket det, men her er det ikke jeg som er fanboy, og for og få skrudd av fanboy radaren som du sier er det kanskje en ide at folk ikke opptrer som idioter heller.

Er det noe mer ta det på PM.

Lenke til kommentar
Det fryser på forskjellige plasser...første gangen var når jeg angrep første boss, så andre gang da jeg jaktet på 3 "checkpoint"/lager og siste gang det hendte var når jeg nesten hadde drept 3 boss.

8916133[/snapback]

Har du prøvd å utføre en harddisk maintenance som beskrevet i post nr. 2? X,X,LB,RB,XX (inne på menyen hvor du ser harddisken din oppført i System) Det har gjort susen for meg tidligere hvertfall. Savene dine beholder du :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...