Espen F Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hva slags logo har du i cs? for tiden har jeg grandpa simpsons som jeg har mekka lett sammen med HLC. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg bruker den 8ball greia .. blå :-) Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har ingen logo, hva er vitsen? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bruker en 'Soldier 448[EF] Was Here' spray, som jeg mekka sammen i et eller annet spraypaint program Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg vil ha en JAVLA stor logo med MASSE farger!! Men jeg får det ikke til (neida, jeg ska ikke ha så mangen farge (litt rødt og svart) men jeg at den skal være større enn den lille vanlige). Er det et program jeg kan bruke til å konstruere drømme logoen min? eller noen trix? (de forrige logoene jeg har laget har jeg laget i mspaint) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Tror det er noen programmer for det.. HLC eller noe sånt søk på Half-Life Spraypaint Editor eller no på Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå