Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Det er vel ikke værre enn å spørre henne? 8912518[/snapback] Vanskelig for noen det vettu. Steffy, så løsningen er. Neste gang så spør du. Endret 21. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg vil si følelsesmessig utroskap er verre enn fysisk utroskap. Hadde blitt mer såra hvis kjæresten hadde forelska seg i noen andre mens vi var sammen, en om han hadde drikki seg drita og hatt en ONS. Slenger meg på Olsens læresetning Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg vil si følelsesmessig utroskap er verre enn fysisk utroskap. Hadde blitt mer såra hvis kjæresten hadde forelska seg i noen andre mens vi var sammen, en om han hadde drikki seg drita og hatt en ONS.8930536[/snapback] Ja, faktisk. Selvom det sårer uansett. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg synes grensen går der hvor jeg synes det ville vært sårende å se dama, at hun gjør noe jeg missliker skikkelig. Hva dette er er jo noe alle par må bli enige om over tid, det er ikke noe standardsvar på dette. Noen synes jo det å være utro er om de tenker på andre enn kjæresten. Andre ser på det som utroskap om det er orgasme involvert. Ingen har noen fasit på dette svaret. Uansett så oppfordrer jeg alle til å ha en god og åpen dialog med sin kjære, ærlighet varer faktisk lengst, om kanskje forholdet ryker så var det ikke noe å spare alikevell. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Den til darkness| er den som holder meg på. Et kyss er utro for min del. 8912119[/snapback] Enig med du i det. Men kommer litt ann på kysset. Det fins tullekyss og langt i fra tullekyss. Hvis det er et ordentlig kyss der begge gjengleder så hadde jeg likt det ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Den til darkness| er den som holder meg på. Et kyss er utro for min del. 8912119[/snapback] Enig med du i det. Men kommer litt ann på kysset. Det fins tullekyss og langt i fra tullekyss. Hvis det er et ordentlig kyss der begge gjengleder så hadde jeg likt det ekstremt dårlig. 8966061[/snapback] Selvfølgelig gjør det det. Hvis en fyr hadde bare dratt kjæresten min til seg og kysset henne, og hun prøvde å komme seg unna/ikke gjengjelt det, hadde jeg ikke sett på det som utro. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Selvfølgelig gjør det det. Hvis en fyr hadde bare dratt kjæresten min til seg og kysset henne, og hun prøvde å komme seg unna/ikke gjengjelt det, hadde jeg ikke sett på det som utro. 8966076[/snapback] Jepp jepp... Og hvis man driver å tuller og kysser en kompis eller venninne bare sånn søtt tulle kyss liksom. Så ser jeg ikke faren i det. Men sånt ser man lett på sitvasjonen heldigvis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jepp jepp... Og hvis man driver å tuller og kysser en kompis eller venninne bare sånn søtt tulle kyss liksom. Så ser jeg ikke faren i det. Men sånt ser man lett på sitvasjonen heldigvis 8966111[/snapback] Jepp, var vant til at exen min kunne gjøre sånt På venninner som regel da haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå