Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vi står nå forran 2 mnd med fri, en tid vi bør bruke til vår fordel. Men hva kan man finne på? Noen med noen planer som kan inspirere? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vi står nå forran 2 mnd med fri, en tid vi bør bruke til vår fordel. Men hva kan man finne på? Noen med noen planer som kan inspirere? 8910830[/snapback] Båtturer, soling, stranda, grilling, sosialt med venner, fester, o.s.v. Ikke vanskelig det... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vi står nå forran 2 mnd med fri, en tid vi bør bruke til vår fordel. Men hva kan man finne på? Noen med noen planer som kan inspirere? 8910830[/snapback] Kjøp deg sykkel,og utnytt det (forhåpentligvis) fine været.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ikke være så tett som meg at du sier ja til 2 sommerjobber. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jobbe? skal jobbe i 7 av 8 uker jeg.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sommerjobb er nok et stikkord for deg. Skaff deg en jobb og tjen penger. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Sommerjobb er nok et stikkord for deg.Skaff deg en jobb og tjen penger. 8914864[/snapback] Har en jobb, men jeg tror ikke det blir så mye jobbing den første mnd av ferien, da var det vist fult. Ikke være så tett som meg at du sier ja til 2 sommerjobber. 8914852[/snapback] Jeg har faktisk vurdert å skaffe meg en ekstra jobb, men så tenkte jeg at jeg virkelig skulle utnytte sommer, siden jeg ikke har levd et ordentlig liv siden i fjor høst. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lev nå, jobbe kan du gjøre senere. Lenke til kommentar
Romy Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Lev nå, jobbe kan du gjøre senere. 8915374[/snapback] Latgris... Jobb nå, leve kan du gjøre senere Sykle, trene vekter, jobbe, flytte og lære meg grafisk design Endret 25. juni 2007 av romy Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) I år er det fire stikkord for min sommerferie: Trening, sykkel, gitar, avslapning. Tror det kommer til å bli deilig. Har såpass med ferie-og skattepenger fra i fjor at jeg kan gjøre hva jeg vil. Hvis jeg blir lei av å ha fri, skaffer jeg meg heller en strøjobb et eller annet sted. Endret 27. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det er utrolig masse: -Stranda -Sole seg -Trene -Være med venner -Familie -Diskutere -Spise is...hehe Det er mye! God Sommer!! :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nå har jeg jobbet mitt første år, og gleder meg som en unge til ferien. Skal jeg bare slappe av, de trakk ferien min i juni lønning, så juli lønning blir full lønning. - Sove lenge hver dag. - slappe ev. - En tur til utlandet, danmark og sverige. - Feste. - Drikke. - Bade - og sikkert masse annet Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg skal jobbe helt ut september måned. Oktober starter min ferie. 1 herlig år i Australia. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du kan jo prøve å gå på slakk line, sette opp i hagen? Det skal iallfall jeg prøve meg på når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 *Mr lover* 8910830[/snapback] Skal ikke du prøve å få snøret i bånn i ferien? Fått ut årene og startet å ro på grunn? Kommet deg ut av salaten? Slutte å brenne kål? Kastet anker? Fanget sauen? Hostet opp hårballen? Skutt amors pil? Dra et sted ingen har dratt før? One small step for man, one giant step for mankind? Skutt gullfuglen? Boltre teltet? Finne gullet ved enden av regnbuen? Kjørt løpet ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå