TST Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Endelig litt gameplay. Se videoen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 ser man bort fra grafikken og våpene var det HELT likt COD2, tror faen meg de har brukt samme lyder også. og kan man virkligkalle den fremtidsskyter når den er satt et par å i fremtiden men det ikke er noe sci-fi med i spillet Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sett-det-før faktoren slår til her ja. Dette var kjedelige greier. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er vanskelig å dømme spillet bare ut i fra denne videoen og noen få bilder andre steder... jeg har forventninger til dette spillet, og jeg er sikker på at spillet vil levere. Call Of Duty blir alltid bra, problemet er bare at oppskriften er gammel nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vel, gjerne lurt å tenke på at det er en Pre-Alpha test da. Likte forresten måten fyren tok ut magasinet på. Kom liksom ikke fra ingensteds. Ser lett at den kommer rett fra mag-pouch'en. Menmen, flisespikkeri. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kommer nokk til å teste det uanset om det får dårlig kritikk.. Har likt alle COD spillene til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg