Hod Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei! Har akkurat begynt på sommerjobben min. Den begynner med å sette opp så det blir trådløst nett over tre bygninger. Dette skal bli resultatet: Hovedhus: Trådløst nett over hele bygget. Trådløst nett over til Pakkhuset og "parken" Pakkhuset: må ha trådløst nett over hele bygget. Parken: I parken skal det stå en brakke som trenger nett, vis jeg setter opp en basestasjon med en mottaker der slik at det blir bra signal dit, har noen forslag på basestasjoner jeg kan bruke til å ta inn signal med? Vurdere om jeg skal ha en rundstråle antenne på veggen på hovedhuset som er så sterk at den går gjennom veggene på pakkhuset slik at jeg kun trenger en base stasjon og en rundstråle antenne. Det er ca 25m og 60m til "målene" Legger ved en tegning av området(PAINT:D) Tenkte på Cnet 8db antenne rundstråle Kom med innspill! Lenke til kommentar
Hod Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Ringte komplett. De anbefalte: I hovedhuset dlink airplus den samme i pakkhuset slik at den videreformidler nettet til hele huset. Cnet 8dbi antenne på veggen på hovedhus. I parken der det ikke er viktig å sende signalet ut gikk det ann med: di 524 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå