Howard Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Logitech har lansert en prisgunstig trådløs mus rettet mot bruk med bærbare maskiner. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kjempemessig, akkurat det jeg var på jakt etter, blir handlet inn så snart den kommer i butikken. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Bra skrevet artikkel . Ser ut som en kjempefin mus også: kompakt med høy batterilevetid. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Aner jeg en on/off-knapp på denne musen? Kjøpte forgjengeren (tror jeg) til min søster for noen år tilbake, og såvidt jeg kan huske er dette eneste optiske musen jeg har sett med strømbryter. Skjønner egentlig ikke hvorfor ikke alle optiske, trådløse mus har slikt... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 [...] støtter både PC og Mac. Mac er et operativsystem, mens PC er det operativsystemet kjører på. Det riktige er å si [...] støtter både Windows og Mac (OS X). [/kverulant] Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) ^ For Windows er jo det eneste OSet som kjører på PCer. </kverulant>. Aner jeg en on/off-knapp på denne musen? Kjøpte forgjengeren (tror jeg) til min søster for noen år tilbake, og såvidt jeg kan huske er dette eneste optiske musen jeg har sett med strømbryter. Skjønner egentlig ikke hvorfor ikke alle optiske, trådløse mus har slikt... 8910874[/snapback] Tror de fleste av Logitechs trådløse mus har det nå. Det er powerknapp både på VX'en og musen som fulgte med MX3200 Wireless Desktop som jeg har iallefall. Er bare irriterende å ha den USB-recieveren stikkende ut av laptopen.. De måtte ha laget en ordentlig mus med bluetooth.. Eller i det minste laget USB-recieveren mindre. Endret 21. juni 2007 av humbuq Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva slags overføringsteknologi benyttes? Skulle gjerne vært Bluetooth, så slipper man å bruke den duste USB-pinnen som følger med. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 [...] støtter både PC og Mac. Mac er et operativsystem, mens PC er det operativsystemet kjører på. Det riktige er å si [...] støtter både Windows og Mac (OS X). [/kverulant] 8912062[/snapback] Mackintosh er ikke et operativsystem, det er derimot OS X mackintosh er en type PC, og blir gjerne skilt ifra andre pc'er fordi at det er litt sært. (her er flere kverulanter/kranglefanter) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 tha stoffi: Artikkelforfatteren har sikkert oversatt "Works for PC and Mac"som produsenten skrev til PC og Mac. Hvilket egentlig er korrekt. Men det som er ment å stå er Windows og Mac OS X. Og jeg er klar over at OS X er Apples operativsystem, ikke Mac. Hadde bare glemt å skrive OS X etter Mac humbuq: Artikkelforfatteren (eller produsenten) har hatt Windows i tankene når han skrev PC. Men nok OT fra min side Musen er for min del ikke aktuell. For det første så liker jeg ikke å måtte koble til en USB-dongle for å få kontakt med datamaskinen, og for det andre så ønsker jeg en mus med presentasjonsmuligheter (type Microsoft Wireless Notebook Presenter Mouse 8000). Lenke til kommentar
Ambessa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 v450 er mye bedre, lenger batteri tid(9mnd) og det er jo en laser mus. Den har også en liten USA-dongle Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Teit at det er så få mus til berbare som har fram/tilbake-knapp. Forstår ikkje korleis nokon kan klare seg utan. =p Lenke til kommentar
ceetux Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du treng ikkje fram/attende-knappar om du nyttar muserørsler i nettlesaren. Hald nede høgre musknapp og flytt musa litt til venstre og slepp - så går du attende ei side. Eller berre trykk og hald nede høgre musknapp og så trykk ned venstre knapp for same effekt. Dette er standard i Opera og eit tillegg for det same er å få for Firefox. Eg tykkjer dette er betre enn å flytte tommelen opp til sideknappane, men det er jo ei vanesak. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 v450 er mye bedre, lenger batteri tid(9mnd) og det er jo en laser mus. Den har også en liten USA-dongle 8915915[/snapback] USA-dongle er fete saker ja Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Du treng ikkje fram/attende-knappar om du nyttar muserørsler i nettlesaren. Hald nede høgre musknapp og flytt musa litt til venstre og slepp - så går du attende ei side. Eller berre trykk og hald nede høgre musknapp og så trykk ned venstre knapp for same effekt. Dette er standard i Opera og eit tillegg for det same er å få for Firefox. Eg tykkjer dette er betre enn å flytte tommelen opp til sideknappane, men det er jo ei vanesak. 8918214[/snapback] Er klar over det, men liker å bruke sideknappane. Lenke til kommentar
cryscromolina Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Der var den kommet inn i butikkhyllene! Hadde satt den på prisvarsling, for dette var en mus jeg godt kunne tenke meg, billig skulle den være med en veiledende pris på kr 279,-. Må si jeg ble meget skuffet da de to butikkene som har den inne priser den til 700,- kr. Er dette en form for å "melke" markedet i lanseringsrusen? eller er det feil i artikkelen der det da står 279,-? Er det noen her som kan bekrefte eller avkrefte dette? Ola Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette blir en fin bump Noen som kan si noe om rekkevidde? Holder den 5 meter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå