Gå til innhold

Hjelp meg!!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært opptatt av hardware i altfor lang tid å bare mekka på pc'en... Nå er den så kraftig at den ikke frykter noe som helst av spill :smile:

Men jeg trenger deres tips...

1. Hva er de råeste ratt&pedalene jeg kan få tak? Til en fornuftig pris da (ikke det Momo greiene til Logitech).. Max 1500... Men hvis det er Logitech Momo som er det som gjelder tar jeg meg råd til det :smile: Får det for 1750 :smile:

2. Trenger en skikkelig joystick/flightstick også.. Bør ikke koste mere enn en tusing...

3. Gamepad, er dette nødvendig? Kommer jeg til å bruke denne hvis jeg kjøper det? I hvilke spill?

4. Kom med forslag til noen råe bilspill med god grafikk. Skal kjøpe meg 5-6 bilspell :grin:

5. Kom med forslag til noen råe fly/helikopter spill med god grafikk. Skal kjøpe meg 5-6 sånne også :grin:

6. Trenger jeg no mere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Colin McRae Rally 2.0 er utvilsomt et rått bilspill med rå grafikk. Når det gjelder ratt og pedaler, så har jeg bare prøvd Thrustmaster Ferrari Force Feedback GT. Og det fungerte bra. Du finner det på Komplett.no

Når det gjelder flysimulatorer, så er det vel desse Microsoft flightsimulator som er best..?

Håper dette ble bra nok for deg eSik.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...