Bone Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Tjoheisann! I underkanten av ett døgn, så er jeg på tur til Bulgaria.. Det blir en fylletur, med 4 gutter og 3 jenter, og ingen er så vidt jeg vet sammen! Vi skal til Golden Sands og være der ei uke.. Drar natten som kommer. Hørt det er en del kriminalitet der (også på hotellet); Noen som har hørt noe om dette? Anyways; Noen som har noe glupt de vil komme med? Anbefalinger, advarsler, etc.. ? Takk, takk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har bare vært i Sunny Beach, men jeg kan gi deg to tips. 1.) Ikke gå alene hvis du er gutt. Horene er ekstremt slitsomme og innpåslitne. 2.) Tenk deg om to ganger før du viser interesse for noe på åpen gate. Dama så en mann som satt med en liten krokodille i fanget. Da de så at vi var interesserte kom det to bak oss og lempet to slanger (grøss) over nakken min og krevde penger for å ta bilde av oss og ta de vekk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Ugg.. Check, and check.. Går nok ikke så mye alene, regner jeg med.. men, det der med krokodillene og sånn det hørtes ut som en typisk "kjeltring -strek" Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du finner reiseguide til Golden Sands her. Lenke til kommentar
Thomz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Herregud det er ikke farlig å være gutt der... horer kan du ta hvis du vil, knull de på strippeklubb, det er det beste. Drekk så mye pils du greier å kos deg der, det er oppskryt i aviser bare fordi noen dør der , det skjer jo overalt, virker som om noen er ute etter å ødelegge sunny:( Lenke til kommentar
stigga Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lytt til hva betjeningen på hotellet har å si. Ta med sunt bondevett. Var i Sunny Beach, og kan ikke si jeg kjenner meg igjen i hva media har skrevet om stedet (bloody beach osv.). Lenke til kommentar
Namsky Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skjedde mye dritt med kompisene mine i sommer, så det som står i avisene stemmer nok... Selv om noe er overdrevent. Skal ikke tilbake til Sunny ihvertfall, ikke før lokalbefolkningen oppfører seg "sivilisert". Fikk bot og advarsler for alt mulig. På hotellet vårt ble ungdommene jaget for at vi ikke skulle bråke - jeg og to kompiser fikk advarsel fordi vi satt på hotellrommet og lo(!)... No more sunny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå