nets Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Har laget et opprop mot at telenor trekker seg ut av NIX, med andre ord vil det si at Telenor får en enda større monopol posisjon enn de har i dag. Link til artikkel - VG.no Artikkel nr2 - VG.no Link til diskusjon her på forumet: Diskusjon.no tråd Diskusjon.no har tydeligvis sperret ordet "t e l e h o r" som er i linken, så må lage en TinyURL. Ny link: http://tinyurl.com/3c34jy Endret 21. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Tele-hor er jo definisjonen på saklighet selv . EDIT: Nå mener jeg selvfølgelig kallenavnet . EDIT2: Skrivefeil. Endret 21. juni 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 nå vet jeg ikke om du har tenkt veldig over hva du faktisk skrev på bunn av oppropet. men jeg mener det er "litt" feil. bør heller ha stått no greier om tvang for net-nutralitet Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Beklager navnet "Tele hor" , er bare så forbanna på Telenor Lenke til kommentar
nets Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 159 underskrifter til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå