LL Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg vet at temp. målerne på hovedkort somregel ikke er til å stole på. jeg lurer likevel på hvor mye avvik jeg kan regne med på mitt Abit KT7-RAID? Noen som har sjekket hvor nøyaktig dette er? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Vel, jeg tror at temp måleren på ABIT KT7-Raid kortet er rimelig nøyaktig, bytet til ASUS A7N8X Deluxe, og prøvde den gammle DURON`en (800@1000), og jeg fikk de samme tempraturene (+/- 1-2grader), så jeg tror den er ganske nøyaktig. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kommer for så vidt helt an på hvilken BIOS versjon du kjører. Etter at jeg oppgraderte BIOS'en min har jeg en offsett på 10-20 grader på CPU temp. Xaser II A toweret mitt har temperaturmåler i front, og den ligger klistret på undersiden av CPU'en! Den måler temperaturen til 15 grader høyere enn BIOS måler den til. Før jeg oppgraderte BIOS målte den noelunde riktig iallfall. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå