Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

P-Piller fortsatt gratis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol. Hindret ikke meg.

8912122[/snapback]

haha, ikke meg heller^^ men det er jo en ærlig dak da..

er 100 kr avslag fra 16-19 år.

finnes ikke lengere p-piller under 200 lappen nessten. alle bytter ut for og ha større inntek(synns detter er litt baklengs da men ok :p )

eks trionetta er tatt ut av markede men vil straks være tilbake, bare 200 kr dyrere med et nytt å "nødvendig" stoff..:S ble da aldri gravid da jeg gikk på dem så de funket jo da^^

Lenke til kommentar
Grunnen til at det ikke gis bort til 15 åringer er jo for å prøve å hindre de i å ha sex. Av naturlige grunner.

8912078[/snapback]

Det hindrer dem ikke, det kan bare føre til at de ikke bruker prevansjon pga lite penger.

Tror det er staten som vil bruke mindre penger :ermm:

Lenke til kommentar
trionetta er tatt ut av markede

8912411[/snapback]

Etter som jeg fikk høre ble de tatt ut av markedet for at de var for billige. Det var ikke noe galt med dem. Latterlig, ingenting kan være billig i Norge.

Endret av Shahab
Lenke til kommentar

Er ikke derfor de ikke gir til under 16, men de vil ikke støtte direkte med slike hormonelle tilbud til de under 16.

I grunnen mener jeg at man ikke burde få støtte for dette middelet.

Som gratis prevensjon har man kondom som også støtter for kjønnssykdommer. P-piller blir vel mye brukt pga menssmerter o.l. kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Det hindrer dem ikke, det kan bare føre til at de ikke bruker prevansjon pga lite penger.

Tror det er staten som vil bruke mindre penger  :ermm:

8913130[/snapback]

Eller så får det dem til å ikke ha sex på grunn av mangel på prevensjon.

Alt som man ser det.

8914783[/snapback]

Så gjelder det å være LITT realistisk også da. Prevensjon hindrer de færreste. :(

Lenke til kommentar
finnes ikke lengere p-piller under 200 lappen nessten. alle bytter ut for og ha større inntek(synns detter er litt baklengs da men ok :p )

8912411[/snapback]

Mine p-piller koster bare 100 kr. Mercilon heter de. Fungere veldig bra :)

I grunnen mener jeg at man ikke burde få støtte for dette middelet.

Som gratis prevensjon har man kondom som også støtter for kjønnssykdommer. P-piller blir vel mye brukt pga menssmerter o.l. kan jeg tenke meg.

8916922[/snapback]

Hva mener du med dette? Syns du ikke vi bør få støtte til å få piller som hjelper oss under mensen?

Det er tross alt noe vi ikke kan velge bort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...