Gå til innhold

Kjøpe 1stk bilspill, hvilket?

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg skal investere i et bilspill nå tenkte jeg.

Skal være til 360.

Forza

Colin: DiRT

Test Drive Unlimited

Flatout 2.

Selv er jeg slik at jeg har DiRt og Forza og Test Drive demoen.

Det første jeg gjorde i Forza var å crashe alt jeg kunne i en sving for å sjekke om det var noen fete greier, men det var dårlig ass. Det har en god del for meg å si om det er "fett" eller "stilig" å crashe.

Test Drive synes jeg bare ble kjedelig etter 30min. Og synes ikke realismen var særlig. Kan ikke lage ei eneste skramme på bilen din f.eks.

I Dirt-demoen har jeg også brukt en del tid på å sjekke den nye crashe-greia dems. At bilen blir bulket på rett plass osv, dette er veldig imponerende.

Men dette har dem ikke engang på Flatout?

Sett denne filmen her:

Og det virker ikke så fett som alle trailerene skal ha det til.

Hva sier folket? Jeg heller mot dirt altså..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kjøper du Dirt, har ikke testet det selv og har det mye gøy på Forza istedet, men smaken er som baken. Alle spillene har godt rykte, men det avhenger av hva du forventer av et bilspill, jeg liker Forza på grunn av realismen i kjøre-egenskapene, og misliker generelt McRae serien på grunn av dens kjøre egenskaper.

Lenke til kommentar

høres nok ut som du er en DiRT-fyr ja, men du burde seriøst bruke tyve minutter til med Forza 2-demoen før du bestemmer deg.

jeg hadde litt trøbbel med styring og kontroll de første rundene på Forza, men nå har jeg ikke en gang orka tanken på å pakke DiRT ut av plasten på enda en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Takker for alle svar.

Tar turen til Elkøp nå jeg, etter en halvtime med grusfresing i Forza

Haha jeg er skikkelig dårlig!

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke Forza 2 med en gang, men når jeg skjønte litt mer at det er mye mer realistisk enn jeg trodde og jeg begynte og innrette kjøringa mi etter det kan jeg ikke vurdere noe annet spill bortsett fra Forza 2 og DiRT.

Hvorfor DiRT, det er jo så forskjellig fra Forza spør du?

Jo fordi Forza er det spillet som lar deg fikse på bilen, lakke bilen din, selge bilen din, kjøe ny bil og ellers gjøre hva du vil så lenge det har noe med bil og gjøre.

DiRT er det spillet som ikke har alt dette, inkludert den absolutt overdrevne "danse på is" følelsen man får i Forza. Men DiRT er også mye bedre og spille hvis noen er på besøk eller lignende.

Kjøp begge :D

Lenke til kommentar

Vil du kræsje er vel Burnout Revenge veien å gå. Spillet bør du kunne finne til en rimelig penge siden det har vært uten i over et år nå.

Når det gjelder Forza 2 demoen så er skademodelleringen kun satt til å være kosmetisk, mens du i fullversjonen også vil få skade på styringen, motoren osv.

Lenke til kommentar

Oii, litt vanskeligt å si ett bilspill siden jeg har blitt helt bilfanatiker når jeg skaffa rattet, sitter selv med Forza Motorsport 2, Colin McRae Dirt og Test Drive Unlimited, men viss du tenker grafikk ovenfor gameplay så ville jeg ha gått får Dirt.

Dirt overgår alt som er av bilspill pr.idag når det gjelder grafikk

Viss du tenker simulasjon så er valget enkelt det og da går du for Forza Motorsport 2

Viss du liker å råne rundt med fete biler å kjøre løp og kjøre ifra politiet, eller kjøre lange turer og oppleve naturen så velger du Test Drive Unlimited

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...