Beethoven Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, Når jeg putter USB kabelen i kameraet og PC-en, også starter jeg kameraet, så begynner Windows og jobbe. Så kommer det opp sånn installere programvare etc. noe jeg aldri bruker å ta. Men! Den viktige boksen kommer ikke opp lenger. Den som spør meg hva jeg skal gjøre! Jeg bruker å ta den for å overføre bilder, men jeg for ikke opp sånn boks! Når jeg starter kameraet så kommer det opp en rute nede som sier Canon Digital Camera. Så den får jo noe respons. Hva har skjedd? Jeg får heller ikke opp kameraet i Min datamaskin. Den er sånn på alle PCene. Noen som har noe fine tips! Reiser på ferie om noen dager så dette er litt vikig . Tusen takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, Når jeg putter USB kabelen i kameraet og PC-en, også starter jeg kameraet, så begynner Windows og jobbe. Så kommer det opp sånn installere programvare etc. noe jeg aldri bruker å ta. Men! Den viktige boksen kommer ikke opp lenger. Den som spør meg hva jeg skal gjøre! Jeg bruker å ta den for å overføre bilder, men jeg for ikke opp sånn boks! Når jeg starter kameraet så kommer det opp en rute nede som sier Canon Digital Camera. Så den får jo noe respons. Hva har skjedd? Jeg får heller ikke opp kameraet i Min datamaskin. Den er sånn på alle PCene. Noen som har noe fine tips! Reiser på ferie om noen dager så dette er litt vikig . Tusen takk. 8909534[/snapback] Du har installert programvaren til Canon ? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Det har tidligere aldri vært nødvendig? Svaret er nei forresten... Endret 21. juni 2007 av Beethoven Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Canons programvare er ikke nødvendig nei. Jeg husker dessverre ikke helt hva innstillingsvalgene i kameraet heter, men under "dataoverføring" eller noe slikt i kameramenyen kan du velge mellom, uhm, to forskjellige valg. Prøv å endre dette, det ene alternativet skal vel kunne la deg se kameraet som en ekstern disk. Sorry at navnene ikke er på plass en fredag morgen Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Canons programvare er ikke nødvendig nei. Jeg husker dessverre ikke helt hva innstillingsvalgene i kameraet heter, men under "dataoverføring" eller noe slikt i kameramenyen kan du velge mellom, uhm, to forskjellige valg. Prøv å endre dette, det ene alternativet skal vel kunne la deg se kameraet som en ekstern disk. Det ene er 'Masselagringsenhet', det andre er 'MTP' (Media Transfer Protocol)... Førstnevnte gjør at PCen ser kameraet som en ekstern harddisk (eller minnekortleser). Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det har tidligere aldri vært nødvendig? 8911518[/snapback] Har du noensinne tømt dette kameraet før? /Siden du skriver det som ett spørsmål..) Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg fikk også lignende problem med et Ixus-kamera jeg har, løsningen ble å installere programvaren som fulgte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå