Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

proson basskasse for bil, vil den bli bra inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om den ser dritkul ut så er den ikke sikkert den SPILLER like kult ;)

Men for all del... bare prøv! Har bare erfaring med at slike billig-produkter ikke alltid svarer til de eventuelle forventningene man har.

Det er dyrt å kjøpe billig, om du skjønner ;)

Lenke til kommentar
Hm, neon og vindu tyder vel på at den apellerer til "fjortisser", er nok ikke så imponerende, men har du veldig dårlig råd og driter i lydkvaliteten, så kan du jo kjøpe den.

8914913[/snapback]

er ikke ute etter å fylle hver tone som er kjent for mennesker. bare ha noe som lyser og dunker hardt.

Lenke til kommentar
Hm, neon og vindu tyder vel på at den apellerer til "fjortisser", er nok ikke så imponerende, men har du veldig dårlig råd og driter i lydkvaliteten, så kan du jo kjøpe den.

8914913[/snapback]

er ikke ute etter å fylle hver tone som er kjent for mennesker. bare ha noe som lyser og dunker hardt.

8916233[/snapback]

Den vil nok ikke spille spes bra inne nei...

Men du kan jo kjøpe en pakke med 4stk 12" dynabel til 1494kr

http://www.mamut.com/dynabel/subdet175.htm

Lenke til kommentar

8914913[/snapback]

8916233[/snapback]

Den vil nok ikke spille spes bra inne nei...

Men du kan jo kjøpe en pakke med 4stk 12" dynabel til 1494kr

http://www.mamut.com/dynabel/subdet175.htm

8917443[/snapback]

nå ble jeg jævlig frista! den så ikke like nice ut som de på netthandelen, men det er jo det eneste som får dem til å selge: flashy glitterbefengte ting.

noen som vet hvor man får tak i lys til høyttaler da?

Lenke til kommentar
Hva skal du med lys? Imponere fjortisene?

8917560[/snapback]

Hva er galt med lys? Jeg er 17 selv men synes fortsatt det er kult med litt lys som blinker og diverse. Må da være lov og mene at lys er kult uten at "tøffinger" skal sitte og kommentere det som om det var kun for 14 årige gutter/jenter etc.

Men litt ontopic. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke kjøpt noe som har med netthandelen og gjøre. Lyden er rett og slett elendig og bassen høres jævlig ut.

Endret av Goez89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...