Heilage Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei. Nå har skjermen på mobilen min begynt å flimre, uten noen åpenbar grunn. Den virket helt fint tidligere i dag, men den ble plutselig rar nå i kveld. Jeg har en Samsun SGH-E900. Noen som har noen formening om hvorfor dette skjer? PS: Jeg fant ingen egen kategori for problemer med telefoner, så jeg poster her. Dersom jeg har feilposten, send en PM så flytter jeg emnet. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Prøvd restart og reset av Firmware? kan være det har kommet bugs i den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vanligvis pleier man å oppgradere firmware ved å plugge mobilen til PC'n, for å så bruke et program til å laste over (og installere) nyeste firmware-versjon. Har googlet litt etter firmware oppgraderinger til din mobil, uten å ha funnet noen nevneverdige resultater. Jeg mistenker at problemet ikke ligger i firmwaren, da problemet du beskriver ikke er en typisk firmware-feil. Sjekk at batteriet har skikkelig kontakt med mobilen. Får du samme problem når mobilen er tilkoblet laderen? Hvis ikke er det ikke vanskelig å kontakte selger av mobilen. Dette er uten tvil en garantisak. Lykke til Du skal nok se at dette ordner seg på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 E900 - slider? Kan være slark i kontakten ... Dette er utvilsomt garantisak, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå