jevel Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 1. Skift navnestrengen på forumet til f.eks. Hardware.no eller lignende. Ser litt rart ut med "Forum forum Index" som navigasjonslink på hver side. Se eksempel på hvordan det ser ut her: http://www.fellowship.no/phpBB2/index.php kontra hardware sin: http://forum.hardware.no/ 2. Hva med å lage en slags brukereditert FAQ? Man kunne stemme inn postinger om problemer med "Hjalp dette deg? JA / NEI" Hver uke går top 10 inn som en del av brukernes egen FAQ på HW.no På denne måten slipper man å skrive de samme svarene om og om og om igjen, samt at noen av disse tullesvarene vil få mindre tyngde. I tillegg kunne man lage en "sorte får" liste med brukere som får mange negative stemmer, slik at de ikke får lov til å ødelegge for andre på den måten de gjør per i dag. Mine 2 cents.... -KJ Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du er inne på noe bra her! Gir min støtte til denne posten! -Chief- Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 FAQ har vert forsøkt utarbeidet. Men det er jo et enormt arbeid og skal lage en FAQ. Alternativet er jo at brukerene sjølv har tilgang til og skrive en faq.. Trur det blir altfor stort arbeid for folk i hw.no og lage det til sjølv Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Du er inne på noe bra her! Gir min støtte til denne posten! -Chief- Takker og bukker. Å sitte opp sent / være veldig trøtt gir seg av og til utslag i kreativitet.... FAQ har vert forsøkt utarbeidet.Men det er jo et enormt arbeid og skal lage en FAQ. Alternativet er jo at brukerene sjølv har tilgang til og skrive en faq.. Trur det blir altfor stort arbeid for folk i hw.no og lage det til sjølv Det var vel det som var hele poenget her. Brukerne stemmer selv inn postinger som er gode å ha i en FAQ. På den måten er det mulig å ha et automatisert system som legger postene over i FAQ avdelingen. -KJ Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 1. Skift navnestrengen på forumet til f.eks. Hardware.no eller lignende. Ser litt rart ut med "Forum forum Index" som navigasjonslink på hver side. Se eksempel på hvordan det ser ut her: http://www.fellowship.no/phpBB2/index.php kontra hardware sin: http://forum.hardware.no/ Hva slags template bruker du? Jeg tror dette problemet er forbundet med bruk av "default"-templaten, dvs. en template som skal skiftes, men som midlertidig brukes av blant annet overklokking.no. 2. Hva med å lage en slags brukereditert FAQ? Man kunne stemme inn postinger om problemer med "Hjalp dette deg? JA / NEI" Hver uke går top 10 inn som en del av brukernes egen FAQ på HW.no Det er utrolig mye som kunne vært nyttig/artig/interessant. Vi gjorde et lite forsøk med FAQ, men prosjektet strandet blant annet pga. programvaren. Skal vi satse på et slikt tilbud er vi nok nødt til å utvikle programvaren selv. Dersom noen har lyst til å gjøre dette er det bare å ta kontakt med meg. 2 ivrige sjeler er i grunn alt som skal til for å få et slikt prosjekt på banen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du er inne på noe bra her! Gir min støtte til denne posten! -Chief- Takker og bukker. Å sitte opp sent / være veldig trøtt gir seg av og til utslag i kreativitet.... FAQ har vert forsøkt utarbeidet.Men det er jo et enormt arbeid og skal lage en FAQ. Alternativet er jo at brukerene sjølv har tilgang til og skrive en faq.. Trur det blir altfor stort arbeid for folk i hw.no og lage det til sjølv Det var vel det som var hele poenget her. Brukerne stemmer selv inn postinger som er gode å ha i en FAQ. På den måten er det mulig å ha et automatisert system som legger postene over i FAQ avdelingen. -KJ Eg mente at brukerane lager faq`en, men det kan jo fort bli rot.. Det er jo mulig å dekke enkle vanlige spørsmål først for så og utvide... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Det vil jo nødvendigvis være et resultat av en slik funksjon som jeg beskriver over. Rot er enkelt å unngå hvis brukerne klarer å være seriøse i avstemmingen sin. -KJ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hm...lurer på...jeg tror jeg har en plan for en faq ting her, tenkte litt på det i går men skal se om det går først :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå