Gå til innhold

Harddisk til xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal bruke en Seagate Barracuda V disk til min.

 

Den er jo stillegående og ikke så varm.

 

Tror det er et godt valg, med tanke på at seagate har høstet god kritikk for sin serie.

 

Edit: Fant ut at psdata har en Samsung 120gb hd med 5400rpm.

 

Vet ikke om det utvikler mindre varme enn Seagate disken, men det er jo mulig å finne ut :)

Lenke til kommentar

finnes ikke heller.

 

Jeg trekker tilbake min påstand om at den er bra til xbox.

 

Syntes den har høyt effektforbrukt egentlig.

 

Seagate disken har et effektforbruk på hele 13W ved seeking.

 

den er laget for temp fra 0-60 grader.

 

Samsung disken som psdata selger er 5400rpm.

 

Den har 6W som forbruk wed seeking og 4,5W ved idle.

 

den er laget for temp fra 5-55 grader.

 

Tror jeg går for en samsung disk, dessuten så er den utrolig billig (1245,- + frakt). Seagate disken koster 1450,- ca. hos komplett på tilbud.

 

Nei, jeg velger en samsung disk, bestiller en i morgen :)

 

Hvilken modchip skal du bruke/bruker?

Lenke til kommentar

Hvis dette kommer under no "piratvirksomhet" eller liknende så er det noen som trenger en liten oppvekker!

 

Eneste som er nevnt her er modchips(navnet på en!). Ikke noe om hvordan den brukes/installeres eller liknende! Heller ingen linker! Klarer du å få noe ut av denne tråden(annet enn en mulig stille og kjølig harddisk) som kan brukes til piratvirksomhet så er du flink!

 

Så hvis dette er "ulovlig" må jeg bare le! Og da er det i tillegg siste gang jeg gidder besøke dette forumet! Det får være måte på hvor redde folk skal være for dette :evil:

Lenke til kommentar

enig, dere modifiserer xbox'ene deres for å få større harddisk, hvilket ikke bryter med noen regler det. Selv om modchi'en KAN brukes til noe annet så sier dere ikkeno om det. Det blir jo det samme som en cd-brenner, den KAN bukes til noe ulovelig, men er fortsatt lov å diskutere.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...