Darth MToffy Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har noen ett godt forslag til hvilken harddisk jeg bør kjøpe til min modifiserte xbox? Den bør være: 5400rpm, Så stille som mulig, Så kald som mulig, Og viktigst av alt, max størrelse av hva xbox kan lese(tror det er ca 120gig). På forhånd takk:-) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg skal bruke en Seagate Barracuda V disk til min. Den er jo stillegående og ikke så varm. Tror det er et godt valg, med tanke på at seagate har høstet god kritikk for sin serie. Edit: Fant ut at psdata har en Samsung 120gb hd med 5400rpm. Vet ikke om det utvikler mindre varme enn Seagate disken, men det er jo mulig å finne ut Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg finner ikke den seagate-disken i 5400rpm versjon! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 finnes ikke heller. Jeg trekker tilbake min påstand om at den er bra til xbox. Syntes den har høyt effektforbrukt egentlig. Seagate disken har et effektforbruk på hele 13W ved seeking. den er laget for temp fra 0-60 grader. Samsung disken som psdata selger er 5400rpm. Den har 6W som forbruk wed seeking og 4,5W ved idle. den er laget for temp fra 5-55 grader. Tror jeg går for en samsung disk, dessuten så er den utrolig billig (1245,- + frakt). Seagate disken koster 1450,- ca. hos komplett på tilbud. Nei, jeg velger en samsung disk, bestiller en i morgen Hvilken modchip skal du bruke/bruker? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Har sett på den samsungen jeg også, men har ingen erfaring med samsung! Også er den ikke på lager før om ei uke :-( Men den ser absolutt fristende ut... Jeg har en matrix-chip som jeg skal putte i boxen imorra :-) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 trodde ikke dette var lov og snakke om i forumet jeg Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Hvis dette kommer under no "piratvirksomhet" eller liknende så er det noen som trenger en liten oppvekker! Eneste som er nevnt her er modchips(navnet på en!). Ikke noe om hvordan den brukes/installeres eller liknende! Heller ingen linker! Klarer du å få noe ut av denne tråden(annet enn en mulig stille og kjølig harddisk) som kan brukes til piratvirksomhet så er du flink! Så hvis dette er "ulovlig" må jeg bare le! Og da er det i tillegg siste gang jeg gidder besøke dette forumet! Det får være måte på hvor redde folk skal være for dette Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 enig, dere modifiserer xbox'ene deres for å få større harddisk, hvilket ikke bryter med noen regler det. Selv om modchi'en KAN brukes til noe annet så sier dere ikkeno om det. Det blir jo det samme som en cd-brenner, den KAN bukes til noe ulovelig, men er fortsatt lov å diskutere..... Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Seagate Barracuda V 120 gig disker funker ikke i Xbox .. så styr unna den. mange som får problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå