C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Øyhsann, Har en bryter med 12V-LED, og jeg lurer på hvordan den skal kobles. Det er tre tilkoblinger på den, merket som følger: Power ACC Ground Hvordan skal de kobles? Bryteren er en vanlig av/på-bryter. Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Svart = Ground / Jord Rød = Power Sisste klarer du etter eliminasjonsmetoden Lenke til kommentar
Suunto Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan i tillegg nevne at +12V skal inn på PWR, og utstyret som skal forsynes via bryter skal kobles på ACC. Bytter du om på PWR og ACC vil lysdioden lyse hele tiden. Og som sagt, GND skal kobles til jord/minus, denne tilkoblingen er her bare for å forsyne lysdioden (lysdioden står mellom ACC og GND). Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 og en liten skisse, hvis ting er uklart: Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Flotte saker! Da skjønner jeg opplegget, tror jeg. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå