theoddone Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei Lurer litt på hva slags verktøy jeg skal bruke til å instalere fillport i CM stacker'en min? Tenkte litt på dremel, men lurte på om det var noen enklere måtte... Takk for all hjelp Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Bor om du har stort nok bor. Eller lage et hull først og så første det ved å bruke boret. Endret 20. juni 2007 av jonas_blomster Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bruk bor! Blir ihvertfall jalla om du borrer et lite hull, og sager etterpå. Blir ikke akkurat presisjonsarbeid. Finn et bor som passer! Eventuelt et veldig lite hullbor.. Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Her er en link til danger den sine sider, der de monterer en fillport Link Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Eneste fornuftige til å bore hull i så tynne plater som det er i ett PC-kabinett er ett hullbor. En stor spiralbor vill hugge seg fast og lage ett veldig stygt hull. Det kommer naturligvis ann på hvilken diameter du skal ha, men går du over 10-12mm blir det vanskelig å lage ett fint hull med spiralbor. Lenke til kommentar
theoddone Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) EDIT Sorry problem løst, bare jeg som hadde gjort litt feil. Resultatet ble velding fint:D Endret 13. juli 2007 av theoddone Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Limpistolen skal fungere helt greit tror jeg.. ! Lim på innsiden da, så det ikke blir så stygt.. Er ikke værre enn å prøve, og limet fra limpistolen er ganske enkelt å fjerne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå