Gå til innhold

Hvilken skjerm

pcboy

Anbefalte innlegg

sett sammen data hjernene deres og finne en skjerm som passer meg og mitt bruk!!!!

jeg tenkte på hansol 920ef men den er det ingen som har.. (så den blir det ikke) jeg vet det har vert noen diskusjoner her før (lest igjennom de fleste) men har ikke blitt klok på vilken skjerm jeg skal kjøpe....

det skal helst være en crt 19" (ikke lcd det blir for dyrt) jeg skal bruke skjermen til krevende spill, internett og skriving. jeg vil ikke ha triniton bilderør! skal helst ikke kose mer enn 5000..

alle svar motas me takk!!!!

[ Denne Melding var redigert av: pcboy på 2001-12-29 12:31 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo ta en kikk på toppmodellen til Hitachi, CM772ET.

Fikk den i hus for et par uker siden. Bruker den sammen med et TI 500 kort og det rocker jo bra. Kjører Wolf i 2048 x 1536 med 32 bits farge og texture. Imponator-faktor på opp mot 100 hva bildekvalitet gjelder. 2D kvaliteten er det heller ikke noe å utsette på.

Er mao storfornøyd.

Hitachi CM-772ET, Monitor 19" TCO99 115kHz Flat Face.

Psdata har den til 4895,-

Rune

Lenke til kommentar

Jeg har en :Hansol Mazellan 900P. Det er en billig-dritt-nitten. Men det er fortsatt en 19". Og den FUNGERER. 1280x1024 @ 85Hz. Helt greit. Bildekvalitet er bra nok for meg.. Betalte 2500,-kr for den for flere måneder siden.. pluss gratis levering på døra :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...