rjpa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) PS2-versjonen hadde flere features enn GC-versjonen, ja. Men Wii-versjonen inneholder alt det nye fra PS2-versjonen. Her finner du en oversikt over bonusene i PS2-versjonen: http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_evil_4 - på "exclusive features". Noen spørsmål: 1. Jeg har lest at spillet er kompitabelt med GC-kontroller. Hvordan skifter jeg fra Wiimote til GC-kontroll mens jeg spiller? Er bare lysten på å prøve. 2. Har også lest at spillet inneholder en trailer fra Resident Evil: Umbrella Chronicles. Hvor finner jeg den? 8996801[/snapback] 1.Ta ut Nunchuken fra Wiimoten da funker det bra. Endret 5. juli 2007 av rjpa Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 wii gun har jo kommet ut på ebay så tar du RE4 og wii gun sammen tar det nok helt av! Lenke til kommentar
JV Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 *vente på RE4 fra absoluttspill* gleder meg Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 wii gun har jo kommet ut på ebay så tar du RE4 og wii gun sammen tar det nok helt av! 9021535[/snapback] Bare vær klar over at ikke alle "Gun" til Wii fungerer på RE4, fordi man "skyter" med A og ikke B som ville vært naturlig på en pistol. Dette kan man heller ikke forandre på så vidt jeg vet. Har spilt RE4 nå, og syns den er et av de få spillene som faktisk er verdt et kjøp. Story er bra, grafikk holder ikke GoW standard, men ser fortsett veldig pent ut, gameplay er supert, og rikelig med "ekstra materiale". Har hørt at spillet ikke er et fullt-pris spill i USA, men ser at de selger for fullt pris i Norge..., men ellers supert Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 koster under 200kr fra usa, men siden vi har pal hjelper det oss ikke mye Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kult spill Andre som har lagt merke til at gærningene roper "der er jeeentaa!" hver gang de ser oss? sprøtt Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, dette er et kanon spill fra begynnelse til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå