Gå til innhold

Resident Evil 4: Wii Edition, noe og satse på?

mp_man

Anbefalte innlegg

Spillet er helt konge :D

8977148[/snapback]

Og kvifor synest du det? Det hjelper ikkje å berre skrive at det var bra, konge eller at det sugde o.l. Ein må skrive kva som var bra med spelet. Alle har sin smak, og om du eller nokon andre skriv litt om spelet, om fordelar og ulemper, so kan dei som likar det vurdere om dei vil kjøpe det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt det i fire timer i dag. Knallspill så langt. God ekkel stemning, et bra skytesystem og god historie. Grafikkmessig er det PS2, men god artistisk design. Jeg må også si at Wii-kontrollerne blir brukt veldig bra i dette spillet.

Detta hjalp på spilltørken. :)

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å lage en RE 4 hjelp tråd så jeg spør bare her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har kommet til en slaks slått der jeg å presidentens datter måtte heise opp brua i to sånn at ikke zombiene har mulighet for å ta oss, etter det skal jeg sprenge en stor port med en kanon sak sånn jeg kommer meg videre til et rom der jeg får tak en gold sword og en silver word, men hva gjør jeg så?
Endret av Alper
Lenke til kommentar

Nå er jeg godt igang med spillet og fyttikatta så det eier! Kontrollsystemet var uvant i starten, men gir man det 15-20 minutt sitter det som et skudd. Endelig har jeg funnet en tittel som kan underholde meg frem til den lovende høsten 07 - og våren 08. :)

Lenke til kommentar

Spillet er dritbra, styringa sitter som ett skudd, får alltid fra 70% hits til 90 hvert eneste kapittel :)

Masse headshots er alltid digg, hver gang jeg får headshot så er det mer gjennomført, og mer tilfredstillende enn når jeg spilte det på Gamecube

Endelig ett spill til Wii som fungerer utenom Zelda og Mario Football :thumbup:

Lenke til kommentar

Høres bra ut dette, men vil fortsatt ikke kjøpe spillet til fullpris bare for Wiimote funksjon, da jeg allerede har det til GC... Kan vel hende jeg kjøper det senere når det har falt i pris. Spilltørken på Wii fortsetter for min del, inntil videre. Treffsikkerheten min på GC versjonen er også høy nok ;)

Lenke til kommentar

Har vært syk i fire dager og stort sett ligget på sofaen og spilt RE4. Flaks i uflaks at jeg ble syk akkurat da spillet kom ut.

Har rundet det nå på easy og det var skikkelig gøy. Nå skal jeg spille ekstra missions og etterhvert ta det på normal. Treffprosenten min var 79% på det laveste og 94% på det høyeste. Ammo blir det fort knapt med hvis du ikke er treffsikker fant jeg ut etter hvert.

Kanskje litt dyrt til å være en remake, men jeg hadde aldri spilt det før så jeg synes det absolutt var verdt pengene.

Lenke til kommentar

PS2-versjonen hadde flere features enn GC-versjonen, ja. Men Wii-versjonen inneholder alt det nye fra PS2-versjonen. :) Her finner du en oversikt over bonusene i PS2-versjonen: http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_evil_4 - på "exclusive features".

Noen spørsmål:

1. Jeg har lest at spillet er kompitabelt med GC-kontroller. Hvordan skifter jeg fra Wiimote til GC-kontroll mens jeg spiller? Er bare lysten på å prøve.

2. Har også lest at spillet inneholder en trailer fra Resident Evil: Umbrella Chronicles. Hvor finner jeg den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...