Bozzeye Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Spillet er helt konge 8977148[/snapback] Og kvifor synest du det? Det hjelper ikkje å berre skrive at det var bra, konge eller at det sugde o.l. Ein må skrive kva som var bra med spelet. Alle har sin smak, og om du eller nokon andre skriv litt om spelet, om fordelar og ulemper, so kan dei som likar det vurdere om dei vil kjøpe det. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har spilt det i fire timer i dag. Knallspill så langt. God ekkel stemning, et bra skytesystem og god historie. Grafikkmessig er det PS2, men god artistisk design. Jeg må også si at Wii-kontrollerne blir brukt veldig bra i dette spillet. Detta hjalp på spilltørken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 grafikken er jo betydlig bedre enn grafikken RE 4 PS2 edition. på PS2 er alle lyseffektene borte og poly count er bare halvparten av GC/wii edition Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tror nok også at grafikken er mer på nivå med GC-versjonen enn PS2-versjonen. Nå er forresten spillet ihus, skal bare få meg litt mat i skrotten, så skal spillet testes. Coverarten var konge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Grafikken ER akkurat slik GC versjonen var. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg gidder ikke å lage en RE 4 hjelp tråd så jeg spør bare her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har kommet til en slaks slått der jeg å presidentens datter måtte heise opp brua i to sånn at ikke zombiene har mulighet for å ta oss, etter det skal jeg sprenge en stor port med en kanon sak sånn jeg kommer meg videre til et rom der jeg får tak en gold sword og en silver word, men hva gjør jeg så? Endret 30. juni 2007 av Alper Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Alper; Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Husker eg rett tar man å setter silver sword inn der man tok gold sword ut og vica versa Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 He he, har ikke spilt RE4 på CG eller PS2 Men jeg mente at PS2 kunne framvise like bra grafikk (med FF 12 i bakhodet). Jeg sammenllignet ikke de forskjellige versjonene med hverandre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 det peneste spillet til PS2 er vel GOW og deg er fremdeles litt bak RE 4 Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Helt fantastisk. Kjøpte det ikke til GC for ble litt irritert av kontrollen. Men på Wii er det så herlig, at det blir en av favoritt spillene mine. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå er jeg godt igang med spillet og fyttikatta så det eier! Kontrollsystemet var uvant i starten, men gir man det 15-20 minutt sitter det som et skudd. Endelig har jeg funnet en tittel som kan underholde meg frem til den lovende høsten 07 - og våren 08. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har også fått det i hus, og styresettet tar rotta på GC og PS2 sitt Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Spillet er dritbra, styringa sitter som ett skudd, får alltid fra 70% hits til 90 hvert eneste kapittel Masse headshots er alltid digg, hver gang jeg får headshot så er det mer gjennomført, og mer tilfredstillende enn når jeg spilte det på Gamecube Endelig ett spill til Wii som fungerer utenom Zelda og Mario Football Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jepp styringa er dritt dig, min laveste treff % var 72% min høyeste var 88% Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Høres bra ut dette, men vil fortsatt ikke kjøpe spillet til fullpris bare for Wiimote funksjon, da jeg allerede har det til GC... Kan vel hende jeg kjøper det senere når det har falt i pris. Spilltørken på Wii fortsetter for min del, inntil videre. Treffsikkerheten min på GC versjonen er også høy nok Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har vært syk i fire dager og stort sett ligget på sofaen og spilt RE4. Flaks i uflaks at jeg ble syk akkurat da spillet kom ut. Har rundet det nå på easy og det var skikkelig gøy. Nå skal jeg spille ekstra missions og etterhvert ta det på normal. Treffprosenten min var 79% på det laveste og 94% på det høyeste. Ammo blir det fort knapt med hvis du ikke er treffsikker fant jeg ut etter hvert. Kanskje litt dyrt til å være en remake, men jeg hadde aldri spilt det før så jeg synes det absolutt var verdt pengene. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mange som har GC/ps2 versjonen også Wii versjonen? Har Gc versjonen, så vet ikke om jeg skal skaffe meg det. Men er det bra med Wii kontrolerne? er det verdt det? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Mye bedre med Wii-kontrollene etter min mening. Spillet kom nettopp i hendene mine da, så jeg har spilt rundt en time. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Inneholder Wii utgaven samme bonus materialet som PS2 hadde (mener på at GC utgaven manglet noe PS2 hadde siden det kom først på GC)? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 PS2-versjonen hadde flere features enn GC-versjonen, ja. Men Wii-versjonen inneholder alt det nye fra PS2-versjonen. Her finner du en oversikt over bonusene i PS2-versjonen: http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_evil_4 - på "exclusive features". Noen spørsmål: 1. Jeg har lest at spillet er kompitabelt med GC-kontroller. Hvordan skifter jeg fra Wiimote til GC-kontroll mens jeg spiller? Er bare lysten på å prøve. 2. Har også lest at spillet inneholder en trailer fra Resident Evil: Umbrella Chronicles. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå