Gå til innhold

Resident Evil 4: Wii Edition, noe og satse på?

mp_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenker 450-500kr som de fleste andre wii spill

har nå spillt 3 og en halv time og tok han store mofo'n der ulven hjelper deg.

glad jeg sparte hagla til da, tror ikke det ville gått så bra om man måtte ta han med pistol.

har også fåt meg den punisher pistolen nå, og oppgraderte den litt, har ikke testa den enda

Lenke til kommentar

når du sier litt stress, tenker du på siktinga eller å bevege seg.

eneste jeg syns er litt plagsomt er at han snur seg litt sakte, er noen ganger jeg skyter på folk og vet at noen kommer mot ryggen men, da hadde det vært fint man man kunne snu seg rask.

men selve skyinga er drit digg, tviler på at jeg ville likt spillet så mye hvis jeg måtte spille det med GC kontroller. her går det bare i head shots

Lenke til kommentar

Quick-Turn = C + bakover.

Har akkurat fått spillet, men bare spillt en 10 minutter eller noe, og det er helt fabelaktig. Siktingen føles ekstremt naturlig, kniven er mye mer brukanes, reloadingen funker fett, riste Wiimoten for å bryte seg løs fra fienders grep, alt er perfekt. Definitive versjonen av spillet.

Eneste jeg er litt bekymret for er at det kan fort bli litt for lett, men på den andre siden så kan jo det bety at jeg endelig får fullført det på "Hard".

:thumbup:

Lenke til kommentar

ohh, jeg kom til den delen der man er inni et hus og mofo's kommer fra alle kanter, første tenkte jeg ikke over at man kunne sette skap forann, så da døde jeg fort, men når jeg gjorde det, gikk det greiere, blir litt hektsik og kjente adrenalinet pumpe.

var noe close calls men fikk tatt alle, men brukte opp all ammoen til hagla da, og 2 skudd fra TMP'n

men det betyr at jeg har over 60 skudd til pistolen og over 100 till TMP'n når jeg skal videre

Lenke til kommentar

jeg elsker hagla, ingen noe annet våpen har fått meg ut av så mange kinper.

finner man at sted som er vanskelig, finner man et sted man kan ha ryggen til og gjør slik at de bare kan komme en vei, og åpne ild når man kan se rett inn i de blodsprengte øynene dems.

så halge er backup, brukes bare når jeg ikke har noe annet valg

Lenke til kommentar

Dette er vel en tråd om RE4 til Wii er et bra spill, det er vel ikke et sted hvor folk skal spørre om hjelp til spillet? Normalt hadde jeg ikke brydd meg, men et par av de siste innleggene kan nesten kalles spoilere.

Bruk i hvertfall "skjul" tag'en (spoiler)

Om prisen på spillet, var det ikke meningen at spillet skulle være tilgjengelig til redusert pris, siden det er et 2 år gammelt spill? Mener å ha lest det...

For det har i hvertfall ikke cdon og absolutt brydd seg om..

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

norge er ikke et forbruker land, vi er vant til at ting er dyrt og klager ikke når det er det, så butikker bare utnytter oss.

ingen andre land ville latt sånne rå priser blit godtatt.

I england koster det under 300kr

og i usa koster den under 200kr

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...