robertaas Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Dem har det for 429,- hos Cdon, det var der jeg bestilte det Holder ikke CDON til i Malmø slik at man må legge til moms og fortollingsavgift? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Dem har det for 429,- hos Cdon, det var der jeg bestilte det Holder ikke CDON til i Malmø slik at man må legge til moms og fortollingsavgift? 8926292[/snapback] Nei, det blir ikke tollavgift. Man får frakt på rundt 30 kr, ellers er det ingen andre utgifter Endret 23. juni 2007 av master_al Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 master_al speaks the truth Grunnen er at cdon er registrert som et norsk selskap så det blir ingen toll på deg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Grunnen er at cdon er registrert som et norsk selskap så det blir ingen toll på deg.Det spiller ingen rolle hvor selskapet er registrert, de eneste som teller er om de sender fra Norge eller fra utlandet. Og om spillet kommer med bud så kommer regning for moms og fortolling etterpå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Der er ingen tollgebyrer på CDon, end of story. Har bestilt spill der utalje ganger og ikke fått noe tollavgifter på det. Endret 23. juni 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Der er ingen tollgebyrer på CDon, end of story. Har bestilt spill der utalje ganger og ikke fått noe tollavgifter på det.Hvor sender de fra? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fra "Spørsmål og Svar" siden hos CDON: Kommer det toll på varer over 200 kroner? Nei, du betaler alltid kun 29 kroner i frakt pr. bestilling uansett hvor mye du bestiller. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Prisene på siten er inkludert moms. Tror de sender fra lageret i sverige, men de er moms registrert i Norge så norsk moms er innbakt i prisen Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Jeg gleder meg veldig mye til dette spillet nå er det bare noen dager igjen. Endret 26. juni 2007 av rjpa Lenke til kommentar
master_al Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Fikk spillet idag, skal teste det seinere iløpet av dagen Edit: Har nå spilt 20 minutter, og førsteinntrykket er veldig bra. Kontrollen fungerer veldig godt og det er veldig god sikting. Vil si det er bedre enn de forrige versjonene også, dere vil nok ikke bli skuffet ihvertfall det er sikkert Endret 28. juni 2007 av master_al Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 fikk det jeg også, skal spille NÅ!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) lurer på en ting, hvor ofte saver spillet, jeg har ikke fått opp noe saving info. saver den hver gang du kommer til et nytt sted? never mind fant en skrive maskin Endret 28. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har ikke forhåndsbestilt. Men jeg har lyst på det nå! Vet noen her om butikker i Oslo som har "tjuvstarta" salget? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 vet ikke om noen, kan hende du har flaks, space world har noen ganger sluppet spill tidlig, men de er dyre da. har spillt ca. 1.5 timer nå ganske vansklig. trodde det holt å skyte dem i hode en gang jeg, men det gjør det ikke. tar 3-5 skudd i hode med pistolen, går ofte tom for pistol ammo, og bruker bare hagla når jeg må. i begynnelsen var det greit, men så etter 10 min blir man stormet av 12-15 zombies som kommer fra alle sider. da døde jeg fort. men greide det på andre forsøk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Greit tips er å skyte dem i knærne/beina. Er lurt om det bare er snakk om 2-3 jævler. Så er det bare til å trekke frem kniven og hugge løs medns de ligger nede, eller mose skallen på dem Er også utrolig digg å se dem falle ned i farte når du skyter dem i beina. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 hagla er digg, blir grisete saker, møtte min første motorsag mofo, han tok mange skudd i hode gitt. jeg kunne vel ha dratt frem hagla for å skade mer, men tenkte ikke på det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Huff ja de der er gretne saker altså. Syns det er så panisk å ein fyr med potetsekk på hodet og motorsag i henda springende etter seg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 hm ja, nå tror jeg at jeg nærmer meg den første bossen, er vel et vann nå, syns det er litt langt mellom skrivemaskinger, tok meg en halvtime med spilling før jeg fant en til å save med Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Syns faktisk det var plenty med skrivemaskiner i RE4 eg, mye meir lettvint å bruke save-systemet her enn i de foregående spillene. Slipper man å stresse med å finne nok Ink ribbons også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 jaja, da var den store "fisken/salemanderen" dø Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Mitt kopi ble sendt fra CDON idag så den kommer enten til lørdag eller mandag Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå