Gå til innhold

Resident Evil 4: Wii Edition, noe og satse på?

mp_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dem har det for 429,- hos Cdon, det var der jeg bestilte det :thumbup:
Holder ikke CDON til i Malmø slik at man må legge til moms og fortollingsavgift?

8926292[/snapback]

Nei, det blir ikke tollavgift. Man får frakt på rundt 30 kr, ellers er det ingen andre utgifter :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Grunnen er at cdon er registrert som et norsk selskap så det blir ingen toll på deg.
Det spiller ingen rolle hvor selskapet er registrert, de eneste som teller er om de sender fra Norge eller fra utlandet.

Og om spillet kommer med bud så kommer regning for moms og fortolling etterpå.

Lenke til kommentar

Fra "Spørsmål og Svar" siden hos CDON:

Kommer det toll på varer over 200 kroner?

Nei, du betaler alltid kun 29 kroner i frakt pr. bestilling uansett hvor mye du bestiller. Det vil aldri forekomme ekstra

avgifter i form av toll eller moms. Prisene på siten er inkludert moms.

Tror de sender fra lageret i sverige, men de er moms registrert i Norge så norsk moms er innbakt i prisen :)

Lenke til kommentar

Fikk spillet idag, skal teste det seinere iløpet av dagen :D

Edit: Har nå spilt 20 minutter, og førsteinntrykket er veldig bra. Kontrollen fungerer veldig godt og det er veldig god sikting. Vil si det er bedre enn de forrige versjonene også, dere vil nok ikke bli skuffet ihvertfall det er sikkert :thumbup:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

vet ikke om noen, kan hende du har flaks, space world har noen ganger sluppet spill tidlig, men de er dyre da.

har spillt ca. 1.5 timer nå

ganske vansklig. trodde det holt å skyte dem i hode en gang jeg, men det gjør det ikke. tar 3-5 skudd i hode med pistolen, går ofte tom for pistol ammo, og bruker bare hagla når jeg må.

i begynnelsen var det greit, men så etter 10 min blir man stormet av 12-15 zombies som kommer fra alle sider. da døde jeg fort. men greide det på andre forsøk

Lenke til kommentar

Greit tips er å skyte dem i knærne/beina. Er lurt om det bare er snakk om 2-3 jævler. Så er det bare til å trekke frem kniven og hugge løs medns de ligger nede, eller mose skallen på dem :wee:

Er også utrolig digg å se dem falle ned i farte når du skyter dem i beina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...