Jimmarn Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 En venn av meg lurer på detta ingen andre som har svart han så prøver her sorry at det er på engelsk... Hi. My speedometer stoped working some days ago. I know wich part who's broken, but I can't read the number on it because it's damaged. So if anyone who have a speedometer like this (2003-2004) and they would be so nice and write down this number (I think it start with K1...) and give it to me so i can order it, I would be really greatfull. You don't have to take apart the whole speedometer, only remove the cover on the backside (4 screws). Thanks. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Liten sjanse at noen her i det hele tatt har en Husaberg/KTM sykkel. Så jeg vil anbefale deg å lage en lik post på Mopedportalen.com i 125ccm forumet. Da er jeg sikker på at du vil få større respons enn her. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 tusen takk... det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå