jealei Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei, jeg er helt ny når det gjelder 3d studio max 9, så jeg lette etter noen nybegynner tut's også kom jeg over denne, det gikk greit til når vi skulle begynne og velge annenhver poly nedrest på skaffet, jeg skjønner ikke hva han gjør for og dreie rundt skaffet på den måten Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Her ser du Spør gjerne vis du ikke forstod det helt : Endret 20. juni 2007 av Revolution Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 er det den? for jeg kan ikke se den sirkelen på filmen, og på slutten zoomer han drar objektet opp og ned og dreier rundt på det Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jo den er på filmen men han bruker en annen layout så du ser det ikke godt. Men det er med den du beveger deg i rommet og knappen ved siden av (hånden) drar bildet opp, ned og til side, men du kan holde inne scrolle hjulet når du har trykket på sirkelen for og gjøre det samme uten om måtte tryke på hånden. Håper det ble mer oppklart, og prøv det i 3ds max. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 nå må jeg netsen spørre deg, har du i det hele tatt sett filmen? jeg har sett gjennom den flere ganger, det kommer ingen sirkel, og arc rota blir ikke engang merket mens han gjør det, og viss du ser på filmen 2:00 - 2:10 så virker det som han bruker en slags click'n drag opplegg for og dreie seg rundr objektet Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ja jeg har sett filmen, men det handler ikke om at han gjør det sånn og sånn. Har du prøvd det jeg sa til deg ? Det er det eneste jeg bruker, det kan hende han har lagt til hurtigtaster da det er lurt for effektiv jobbing. Jeg ser at han har et eller annet opplegg men vet ikke hva han gjør, men metoden min skal funke like fint. Endret 20. juni 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Talker Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Alt + Midterste museknapp? Er det jeg bruker. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jepp der har du det ! Takk jeg lærte noe nytt Endret 20. juni 2007 av Revolution Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 takk skal du ha! Metoden din funka jo Revolution, men jeg synes den var så tungvindt, men takker for hjelpen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe, det er sant. Vi lærte begge noe Lenke til kommentar
jealei Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 har du noen abefallinger til nybegynner tut's? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Egentlig ikke, da jeg Aldri har fulført en tutorial! Pleier som regel og lage det jeg klarer av min egen fantasi og når jeg sitter fast ser jeg på en tutorial innenfor det jeg trenger og vite (f.eks på matrialer). Er relativt nybegynner jeg, har noen får greier i denne tråden Første modell i 3d studio max. Hva har dere laget? Endret 20. juni 2007 av Revolution Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) DU kan og bruke ALT + midterste musknappen. Endret 21. juni 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Talker Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 DU kan og bruke ALT + midterste musknappen. 8912699[/snapback] ? På pc hvertfall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå