*DvL* Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nytt abonnement DSL-linje Ventelo Privat vil med dette bekrefte at din bestilling er klargjort og levert. Ditt abonnement er testet og følger de spesifikasjoner som er angitt for tjenesten. Linja vil normalt være operativ når modemet er tilkoblet. modemet lyser på at det har funnet inett men jeg får ikke tildelt ip.(alt lyser som det skal) var en kompis hos meg istad som hadde med seg pcen sin som var en smule på kanten. han fikk ikke inett på pcen. Da tenkte lure meg at det kanskje var no feil med pcen hans og hentet en egen laptop og testet den istede. Men! ikke no nett å se. denna ressursen er ikke tilgjengelig eller begrenset.(noe slikt) Alt er koblet riktig da jeg ikke er no amatør på detta området ^^ Kan det da hende de bare ikke har aktivert min Konto ? Jeg selv tror de ikke har aktivert men hadde vært fint å liksom funnet ut om dere tror det er det. Skal ringe de imorgen men tenkte jeg kunne spørre her først. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 hehe i det første brevet du fikk eller mail står det et tidspunkt de trykker på knappen for å si det sånn du har nesten 100% fått et tidspunkt du får tilgang til nettet Lenke til kommentar
*DvL* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Levert dato: 20.06.2007 Det er forsatt 20.06 men Men kan vel kanskje ikke regne med no annet egentlig De står vel kanskje ikke på hue bare for meg liksom Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 hehe de har sikkert telenor konseptet vettu hvor mye du har betalt til de førstepriorierer rike folk for å si det sånn mener firmaer osv Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvilket modem har du? Lyser eller blinker DSL lampa? Lenke til kommentar
*DvL* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 som jeg sa så er alt av lys korrekt. Det er kontakt, med andre ord det lyser. Jeg får bare ikke ip..... Ordner seg nok imorgen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis du har en router kan du teste om du får ip fra den. Normalt sett burde du få kontakt med modemet hvis alle lamper lyser. (Har du dynamisk IP på PC?). Lenke til kommentar
*DvL* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Ringte ventelo. Det viser seg at de ikke finner modemet mitt Bra folk som var der monterte linja da. ("Der kobla den seg opp, der kobla den seg ned. Tror det er noe med hastigheten din og gjøra sa montøren til meg.") Så sa jeg til han kanskje jeg trenger å koble til en pc for at den skal holde seg oppe fordi det ser ut som om den følger en slags rutine som tilsier detta. Hadde vist rett jeg. Kanskje jeg skal starte og montere linjer for ventelo, tipper jeg gjør en like bra jobb Men uansett så fant de ikke modem og jeg må vente minst 3 dager for å få hjelp sa de i tlf. Bra jeg skal svi for at de ikke greier å gjøra jobben sin Kanskje de skal sende noen som vet hva de driver med neste gang. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ringte ventelo.Det viser seg at de ikke finner modemet mitt Bra folk som var der monterte linja da. ("Der kobla den seg opp, der kobla den seg ned. Tror det er noe med hastigheten din og gjøra sa montøren til meg.") Så sa jeg til han kanskje jeg trenger å koble til en pc for at den skal holde seg oppe fordi det ser ut som om den følger en slags rutine som tilsier detta. Hadde vist rett jeg. Kanskje jeg skal starte og montere linjer for ventelo, tipper jeg gjør en like bra jobb Men uansett så fant de ikke modem og jeg må vente minst 3 dager for å få hjelp sa de i tlf. Bra jeg skal svi for at de ikke greier å gjøra jobben sin Kanskje de skal sende noen som vet hva de driver med neste gang. 8916370[/snapback] kjipt det der hehe personlig er jeg ikke fan av folk som setter opp stuff blir alltid puk og faen uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå