Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg spiller nå BF2 med rundt 40-60 FPS.. bynner og gå lei hakkingen så kommer jo DX10 snart. Så da tenkte jeg det at det er kanskje på tide med en ny pc.

Så jeg har tenkt meg og kjøpe en ny spille pc.

Men jeg er litt usikker på om alt er kompitabelt!?!?

Her er listen over de komponentene jeg skal kjøpe

Corsair XMS2 Dominator DDR2-1250 2GB (2x1GB) X2

Gainward GeForce 8800 Ultra X2

Intel Xeon X3220

LG L226WTQ-WF

Microsoft Windows Vista Ultimate Norsk Retail

MSI P6N Diamond

Thermaltake Armor Sølv

Thermaltake Toughpower 1200W

Western Digital Raptor X

er det noe som må byttes ut så si ifra. penger er ikke noe problem :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg får max utelling på 7900gt overklokket på bf2. vel, omtrent. pga jeg kjører 3.2ghz intel conroe.

ville sett på et asus hovedkort framfor et msi. det holder plenti med et 8800gts 320mb, kansje gå opp til mer ram, 1000kr extra. 800mhz cl4-4-4-12 evt, kingston eller ocz. dominator brikkene hørtes ut som om det var noe veldig dyrt.

1200 watt, trenger du ikke. i utgangspunktet trenger du en 500 watts strømforsyning av .feks seasonic, mist, hiper, chieftec, tagan, silverstone, antec. thermaltake sine er sikkert mange av dem som er helt ok. men dem har ikke vært i toppsjiktet her på diskusjon kan du si. og noen av disse navnene er alt for dyre iforhold noens lommebok.

kansje du skulle sett ut fra netshop.no da dem har fokus på kvalitet, strømforsyninger med lite lyd, ikke minst gode priser.

jeg spiller bf2 og har rigget til anlegg, med subwoofer, det ga liv til spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...