Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fikk du stå for første gang?( Gutter)

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ei bok som het Kvinnens kropp i bokhylla i stua og oppdaget 3-4 sider om samleiestillinger. Tror det var de sidene (Kikket i den boka en del ganger til opp gjennom årene :p). Og mener å huske at faren min satt i en stol et par meter unna mens jeg satt på gulvet. Var kanskje 5-6 år? 7? Husker ikke. Og siden det skjedde merkelige greier nede i buksa mi så spurte jeg mest sannsynlig han om han viste hva det var for noe. Det er et hint av et minne som sier at jeg spurte han, men neimen ikke sikker. Om han i hele tatt svarte vet jeg hvertfall ikke.

Og jeg har ikke planer om å spørre han om han husker det, så det får forbli et mysterium.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Har ett klart minne om at jeg sitter i "leserommet", til barnehagen (Les: Nakenrommet.) hvor jeg sitter i sofaen med en stå og sier til en av jentene: "hva er dette?".

Jeg var vel rundt 5. Jeg er ganske sikker på at jeg fikke henne på gli, en ekte "I'll show you mine, if you show me yours", lek. Synd jeg ikke husker ressultatet.

Lenke til kommentar
Heller lage en tråd om når / hvor du onanerte får første gang?

det husker jeg  :!:

EDIT: Når / Hvor(dan)  :p

8908360[/snapback]

Har vi ikke en sånn tråd? Jeg har svart på det her på forumet en gang i hver fall.

8908386[/snapback]

Tror du mener "Den Store Onaneringstråden" av meg

søk etter onaneringstråden

Lenke til kommentar

Ifølge Sigmund Freud var dette med sex, en normal reaksjon, bla mente han at barn som piller seg på tissen når de er små(0-3år) er det for "opphiisselsen". Altså det å huske dette må være rart, jeg kan ikke huske når jeg først fikk stå, mest sannsynlig hadde jeg dette lenge får jeg la merke til det selv. Å ha stå er en av de mest naturlige ting som kan skje med ett menneske(mannlige kjønn) og å huske dette synes jeg ville vært rart.

Lenke til kommentar
Fant ei bok som het Kvinnens kropp i bokhylla i stua og oppdaget 3-4 sider om samleiestillinger. Tror det var de sidene (Kikket i den boka en del ganger til opp gjennom årene :p).

8910001[/snapback]

Tihi.. :wee:

Du har tittet i den boken du og? Husker den var spennende i 4-6 års alderen, men når jeg fikk min første stå er jeg neimen ikke sikker på. Det jeg kan huske er ihvertfall at det rørte seg etter å ha sett i nevnte bok.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...