reds Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Borte.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Husker jeg fikk det så og si alltid når vi kjørte bil før, når jeg var en 6-12 år, var skikkelig flaut, selvom jeg alltid klarte å skjule det da! Endret 20. juni 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Første gangen jeg husker, var hvertfall en gammel film på NRK2 fra 70-tallet med noen nakne damer i en badstu. Endret 21. juni 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Spedbarn får jo stå. Den seneste aktuelle epsioden jeg fikk stå var for 2 timer siden, da jeg sto inntill en deilig jente som gnudde baken mot skrittet mitt. Jeg husker serriøst ikke noen andre spesielle hendelser. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Fant ei bok som het Kvinnens kropp i bokhylla i stua og oppdaget 3-4 sider om samleiestillinger. Tror det var de sidene (Kikket i den boka en del ganger til opp gjennom årene ). Og mener å huske at faren min satt i en stol et par meter unna mens jeg satt på gulvet. Var kanskje 5-6 år? 7? Husker ikke. Og siden det skjedde merkelige greier nede i buksa mi så spurte jeg mest sannsynlig han om han viste hva det var for noe. Det er et hint av et minne som sier at jeg spurte han, men neimen ikke sikker. Om han i hele tatt svarte vet jeg hvertfall ikke. Og jeg har ikke planer om å spørre han om han husker det, så det får forbli et mysterium. Endret 21. juni 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg husker ikke første gangen men husker den siste aktuelle hendelsen..20 min sia:P Dama vekte meg<3 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg huske ikke første gangen akuratt, men husker da jeg spurte mora mi om hvorfor kuken ble stor noen ganger (Husker ikke når, men det var før jeg begynte på skolen ihvertfall) Hun svarte at hun ikke visste det og at jeg skulle spørre faren min. (noe jeg aldri gjorde) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg husker det godt da jeg var 1 år og fant den lille tassen der nede. Altså. Hvordan i helvete skal jeg kunne huske det? Hva slags tråd er dette!? Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Omtrent alle unggutter får ståpikk hver morgen/hver gang de står opp. Dette fra og med 3-årsalderen og oppover. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har ett klart minne om at jeg sitter i "leserommet", til barnehagen (Les: Nakenrommet.) hvor jeg sitter i sofaen med en stå og sier til en av jentene: "hva er dette?". Jeg var vel rundt 5. Jeg er ganske sikker på at jeg fikke henne på gli, en ekte "I'll show you mine, if you show me yours", lek. Synd jeg ikke husker ressultatet. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Synd jeg ikke husker ressultatet. På en annen femåring? Lenke til kommentar
salah Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Synd jeg ikke husker ressultatet. På en annen femåring? 8918300[/snapback] "Høl er høl" sier man, men jeg er rimelig ikke sikker på om jeg ville gått ned så langt altså. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Første gang jeg husker var på ferie i Frankrike i 93. Jeg var på hotelrom med min eldre fetter og mormor, og jeg så noen kysse på tv. Jeg sa til mormor "Tissen min vokser" xd. Klassisk gitt...var bare 4 år. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Når du nevner det, så husker jeg at satt ved forkostbordet, da jeg sa "Når jeg tenker på fine damer blir tissen min helt stiv." Det kom liksom bare helt out of the blue. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 husker hvertfall første gang jeg runka jeg å brodern budde på rom. han er tre år eldre, bodde vel frå jeg var 2 til litt etter skolestart. vi runka som faen ilag. crazy Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Heller lage en tråd om når / hvor du onanerte får første gang? det husker jeg :!: EDIT: Når / Hvor(dan) 8908360[/snapback] Har vi ikke en sånn tråd? Jeg har svart på det her på forumet en gang i hver fall. 8908386[/snapback] Tror du mener "Den Store Onaneringstråden" av meg søk etter onaneringstråden Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 haha, jeg husker en kompis. Han fikk stå når han var ung, og han spurte mora: "mamma, har jeg ståltrå i tissen nå?" Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ifølge Sigmund Freud var dette med sex, en normal reaksjon, bla mente han at barn som piller seg på tissen når de er små(0-3år) er det for "opphiisselsen". Altså det å huske dette må være rart, jeg kan ikke huske når jeg først fikk stå, mest sannsynlig hadde jeg dette lenge får jeg la merke til det selv. Å ha stå er en av de mest naturlige ting som kan skje med ett menneske(mannlige kjønn) og å huske dette synes jeg ville vært rart. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Fant ei bok som het Kvinnens kropp i bokhylla i stua og oppdaget 3-4 sider om samleiestillinger. Tror det var de sidene (Kikket i den boka en del ganger til opp gjennom årene ). 8910001[/snapback] Tihi.. Du har tittet i den boken du og? Husker den var spennende i 4-6 års alderen, men når jeg fikk min første stå er jeg neimen ikke sikker på. Det jeg kan huske er ihvertfall at det rørte seg etter å ha sett i nevnte bok. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 INGEN her husker første gang en fikk stå, vi har fått det fra dag 1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg