BjørnÅgeS Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Testet ut min nye Ef-S 60mm macro. Kom over dette angrepet på et tre. Synes dette ble bildet ble ok. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Stilig bilde. Skarpt og fint. Man kan finne mange interessante motiver med et godt makroobjektiv. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) FYI: det er heggspinnmøll. En kompis og jeg var ute og fotograferte da vi oppdaget det samme "fenomenet" http://www.skogforsk.no/skogskade/diagnosis.cfm?dia=198 Endret 21. juni 2007 av Caze Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Flere Rogn trær utenfor jobben som er angrepet av det samme, har bare ikke fått summet meg til å ta bilder av det enda. Men jaggu noen som kom før meg å slippe bilde på akam om dette. hehe Lenke til kommentar
magneska Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Men jaggu noen som kom før meg å slippe bilde på akam om dette. hehe8912574[/snapback] Mitt bidrag fra forrige fotokonkurranse på akam.no kan du se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå