Gå til innhold

Harman Kardon AVR 445 mot HK AVR 645?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er/var nesten overbevist av Daniel (takk) at en super hjemmekino receiver og super stereo forsterker til hard and heavy metal må være av merke Harman Kardon.

Spørsmålet er bare skal jeg velge HK AVR 445 ( kan kjøpe for ca 9000 kr) eller HK AVR 645 (kan kjøpe for ca. 10500 kr) Er det verdt forskjellen på 1500 kr?

Skal bruke receiveren å drive de store ( 41 kg hver) PSB Stratus Goldi høytallerepå 4 ohm!

I wanna rock :ohmy::devil:

Peszo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå,det finnes alternativer til din musikktype men HK virket som det rette valget utifra dine ønsker.

Vil tro 645 er verdt de ekstra pengene,den strømforsyningen er til å drepe for og den har nærmest ubegrenset med muligheter.

Tror dette sammen vil gi deg mye glede både når favorittfilmen settes på eller når musikken skal fylle huset. Lykke til :)

Lenke til kommentar
645 så absolutt!

Nå er det jo grisegod pris på 745 også for tiden da, men veldig fin den prisen du får på 645. :) Hvor finner du den så billig forresten?

8961929[/snapback]

I Polen, på www.allegro.pl

:)

Lenke til kommentar
Å kjøpe elektronikk i polen er noe jeg ikke ville anbefalt, med mindre du faktisk bor der da. 5 års reklamasjon er verdt en god del kroner det.. :)

9013206[/snapback]

:!: Interessant! Vet du hvor mange polakkere bygger norske hus og hvor mange polske byggevarer kommer daglig til Norge? :cool:

H/K har internasjonal garanti.....

Forresten, hvor mange ganger har du brukt din 5 års reklamasjonsrett siste 10 år?

Vil du kjøpe en AVR 645 for 15.000 i HIFI Center kjeden eller for 10.000 i Polen?

( hele turen til Polen med bra mat og drikke i noen dager skal koste deg 14.000 tilsammen!)

Ok,OK du har rett.... jeg kan polsk og kan ordne alt , men du får sansynligvis problemmer :dribble:

Lenke til kommentar

Hvor mange polakker som bygger hus og hvor mange polske byggevarer har da ingenting med saken og gjøre?

Garanti er en ting, men du kan bare glemme og komme med en tre-fire år gammel forsterker og tro at du får fikset det uten og punge ut. Og jeg har jobbet som serviceansvarlig i hifi bransjen så jeg er veldig klar over hvor ofte folk faktisk må benytte seg av garanti og reklamasjon.

Men det var bare en anbefaling fra min side, du skal selvsagt få bestemme selv hvor du vil handle. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...