TommyTii Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 har et bilde av min bror som jeg ønsker kritikk på egentlig et forsøk på raw Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Faktisk ett av de få portrettene her jeg likte. Skriv gjerne noe om hva du har gjort med det i photoshop Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe, jeg likte også det :!: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Frekk og uvanlig komposisjon, og den inneholder en flott og tydelig diagonal. Du har valgt stemning fremfor klassiske regler, og det har du fått til. Man kan si mye kritisk om bildet. Feil retning i bildet og ingen øyenkontakt, for eksempel. Likevel står portrettet flott i all sin uperfekte form. Det er et godt eksempel på det jeg skrev i en annen tråd om å bryte konvensjoner, og få noe som fungerer fint likevel. Noen vil nok reagere på at bildet er i overkant depressivt, men for meg som har bakgrunn i åttitallets alternativkulturer, så fungerer den biten helt perfekt. Langt fra perfekt, men virkelig flott likevel. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Faktisk ett av de få portrettene her jeg likte. Skriv gjerne noe om hva du har gjort med det i photoshop 8908845[/snapback] Jeg har bare stilt på farget og vignett når jeg skulle konvertere raw filen i photoshop tusen takk for fin kritikk Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Flott bilde, jeg liker spesielt bruken av armen som en diagonal, og lyset/teksturen i ansiktet. Desverre trekker den lyse flekken på høyre side for mye oppmerksomhet, kanskje et tettere utsnitt hadde vært bedre? Eventuelt at du kloner det bort. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg er i og for seg enig i kritikken av den lyse flekken, men fant det ikke verdt å nevne. Dette er et bilde som bryter med konvensjoner, og jeg ser mellom fingrene på mange småfeil når resultatet er så røfft som dette. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Kult bilde.. Hvordan fikk du de fargene, kontrastene..? Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 tok bildet i raw Skal prøve og få det bort. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 ingen som har noe mer og tilføye? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 ingen som har noe mer og tilføye? 8915810[/snapback] Ja. Hva med en kommentar til mitt bilde Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 ingen som har noe mer og tilføye? 8915810[/snapback] Ja. Hva med en kommentar til mitt bilde 8916139[/snapback] Link til ditt bilde PMnormal? Vil se :-) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Det skal du få, Snakenor. Det kommer til å varme ditt hjerte at jeg endelig har fått bruke 5D til "konsten" min. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=785774 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå