Gå til innhold

pc til jentungen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du har en stødig hond og er talmodig nok til å bygge selv anbefaler jeg det! du vill ha muligheten til å plukke ut kvalitetsprodukter som er VIKTIGE i en maskin! som strømforsyning ( er det de sparer inn mest på i ferdig-modeller) velge komponenter som støyer lite osv osv. om du har lite peil vil du få godt med veiledning fra dette forumet.

Lenke til kommentar

den "nyheten" er nesten 4 mnd gammel. mye har skjedd!

skulle jeg bygd en pc til en som foreløpig ikke var interisert i å spille ville jeg valgt den nye celleron 4xx serien og et p35 hovedkort for senere oppgradering. da vill du mest sansynlig få et ganske effektgjerrig system, som igjen vill bety mindre varme. som igjen betyr mindre potensiell støy

Lenke til kommentar

Hei.

Som flere her sier, så får du ofte en bedre maskin ved å velge deler og sette det sammen selv.

Har man liten erfaring, kan det greieste være å få en PC butikk til å bygge det.

Får da også garanti på hele maskinen, og ikke bare på hver enkel del.

Men ville uansett valgt et system med LGA775 prosessor sokkel....

Har satt opp mitt forslag til en maskin, kommer på omtrent 6500.- med en 19" LCD skjerm.

Denne yter bra i utgangspunktet, og kan også oppgraderes senere hvis ønskelig.

Jeg mener den gir meget bra ytelse i forhold til prisen.

Kan se handlevognen her.

Også mulig å sette opp en billigere maskin, med integrert skjermkort og et par andre rimeligere deler.....

Nettulf.

Lenke til kommentar
Hei.

Som flere her sier, så får du ofte en bedre maskin ved å velge deler og sette det sammen selv.

Har man liten erfaring, kan det greieste være å få en PC butikk til å bygge det.

Får da også garanti på hele maskinen, og ikke bare på hver enkel del.

Men ville uansett valgt et system med LGA775 prosessor sokkel....

Har satt opp mitt forslag til en maskin, kommer på omtrent 6500.- med en 19" LCD skjerm.

Denne yter bra i utgangspunktet, og kan også oppgraderes senere hvis ønskelig.

Jeg mener den gir meget bra ytelse i forhold til prisen.

Kan se handlevognen her.

Også mulig å sette opp en billigere maskin, med integrert skjermkort og et par andre rimeligere deler.....

Nettulf.

8908343[/snapback]

hvis duden ska ha en versjon av windows er det kansje greit at det er en lovlig en?

uansett er de nyeste linux distroene veldig lettvindte og koster ikke no penger. skal man spille kjøper man en konsoll man slipper å oppgradere for de nye spilla =)

Endret av kjellthore
Lenke til kommentar

skulle vel klart og bygge, men det frrister mer og ha en garanti på hele greia når du ikke har peiling på hva som er galt om dritten plutselig ikke virker.

synes det også er en ekstra sikerhet at det bare er og sette inn kontakta og ting virker.

trenger ikke mer enn max 250gb harddisk, 1gb ram. har tastatur og mus, tråløst kort og tenkte litt på og ha xp da jeg har hørt det krever mindre av data`n.

takker for svar hitil og håper på flere:-)

Endret av skidrow
Lenke til kommentar

Er enig med deg i at det er mer bekvemt å kjøpe det som en hel pc med tilhørende supportordninger når du alikevel skal kjøpe alt nytt.

Bare bruk en av butikkene som tilbyr en "pc-bygger" men alikevel gir rabattert software og ekstra supportordninger (vil anta alle de store nettbutikkene har denne løsningen).

Veldig deilig å bare kunne sende fra seg hele kassa/få besøk av reparatør uten kostnad når noe går galt, i stedet for å plukke ut masse deler og sende i retur til forskjellige sjapper, som da kanskje også krever testgebyr hvis den var ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...