Gå til innhold

COD4 gameplay trailer


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åfyttirakkern! :D

 

COD-stilen er bevart ser jeg, til tross for at dette ikke lenger finner sted i WWII. Så utrolig ut til å være pre-alpha også må jeg si. Selv om grafikk ikke er alt, så dette helt vilt ut. Synes de klarte å skape en "god" stemning også.

 

Er det en ting jeg håper, som er viktig for meg, er det de bevarer kjernen i kontrolloppsettet. I alle fall at man fortsatt sikter inn med venstre trigger. Det fungerer rett og slett ikke for meg å klikke inn analogstikka for å sikte inn. Det er vel /care for mange, men for meg er det ramme alvor. :p

 

Det så helt elsk ut ja...! Gleder meg!

Lenke til kommentar

Likte dårlig at radaren har blitt til en linje, slik som i Oblivion. Det medfører at man må snu seg rundt for å finne ut i nøyaktig hvilken retning ting er, i motsetning til kun å lese av sirkelen, slik som i toern. Ellers synes jeg at spillet så veldig lineært ut. Men det skyldes kanskje at det er første oppdrag eller tilnærmet (virket iallefall veldig tidlig i spillet, siden man fikk beskjed om hvordan man byttet til nightvision, og ladet våpenet).

Grafikken så iallefall veldig effektiv ut. Gleder meg.

Lenke til kommentar
I alle fall at man fortsatt sikter inn med venstre trigger. Det fungerer rett og slett ikke for meg å klikke inn analogstikka for å sikte inn. Det er vel /care for mange, men for meg er det ramme alvor. :p

 

 

8909004[/snapback]

 

Ja du, man kan si mye om COD spilla på konsoll(mest positivt her i gården da),men kontrollskjemaet i disse er noe alle utviklere burde ta til følge. For den sitter som eit skudd.

 

Ellers syns eg det såg bra ut til å vere ein så tidlig build, men for all del....la snikk-snakket mellom soldatene ver NOE meir variert enn de vi har sett i alle cod spilla til no :p Man blir nett litt lei i løpet av single player kampanjen :ph34r:

Lenke til kommentar
Likte dårlig at radaren har blitt til en linje, slik som i Oblivion. Det medfører at man må snu seg rundt for å finne ut i nøyaktig hvilken retning ting er, i motsetning til kun å lese av sirkelen, slik som i toern.

Ja, helt enig! I toeren (og treeren for den saks skyld) bruker man jo også de røde prikkene for å finne ut hvor fiendene er. Men dette ser ikke ut til å finnes her...

 

Mala: QFT!

 

Og lydeffektene generelt: jeg kjente igjen en lyd. Den er helt lik som den i COD2 som brukes av og til når noen dør. :!:

 

EDIT: En annen ting som er veldig imponerende, er alle de lasersiktene som synes i nightvision. Se hvor mange det er på slutten der, mellom de to bygningene!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...