Mala Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Her er første gameplay klipp fra det kommende Call of Duty 4 Kilde Alternativ link Anbefaler å laste den ned ved å høgreklikk og lagre på enten wmv eller mov for ein større og flottere versjon. Endret 20. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan ikke si at noe annet en at grafikken var bra, syns gameplayet var litt for stivt og boring, men dette er min mening Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vel, jeg synes det så elsk ut. Og husk at dette er et Pre-Alpha- klipp, altså meget tidlig i prosessen, så det er vel derfor det ser litt stivt ut. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 syntes det så kult ut jeg..skal sikkert prøves en gang. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Åfyttirakkern! COD-stilen er bevart ser jeg, til tross for at dette ikke lenger finner sted i WWII. Så utrolig ut til å være pre-alpha også må jeg si. Selv om grafikk ikke er alt, så dette helt vilt ut. Synes de klarte å skape en "god" stemning også. Er det en ting jeg håper, som er viktig for meg, er det de bevarer kjernen i kontrolloppsettet. I alle fall at man fortsatt sikter inn med venstre trigger. Det fungerer rett og slett ikke for meg å klikke inn analogstikka for å sikte inn. Det er vel /care for mange, men for meg er det ramme alvor. Det så helt elsk ut ja...! Gleder meg! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 oh det så digg ut gleder meg sterkt til dette spillet ja Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Likte dårlig at radaren har blitt til en linje, slik som i Oblivion. Det medfører at man må snu seg rundt for å finne ut i nøyaktig hvilken retning ting er, i motsetning til kun å lese av sirkelen, slik som i toern. Ellers synes jeg at spillet så veldig lineært ut. Men det skyldes kanskje at det er første oppdrag eller tilnærmet (virket iallefall veldig tidlig i spillet, siden man fikk beskjed om hvordan man byttet til nightvision, og ladet våpenet). Grafikken så iallefall veldig effektiv ut. Gleder meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 I alle fall at man fortsatt sikter inn med venstre trigger. Det fungerer rett og slett ikke for meg å klikke inn analogstikka for å sikte inn. Det er vel /care for mange, men for meg er det ramme alvor. 8909004[/snapback] Ja du, man kan si mye om COD spilla på konsoll(mest positivt her i gården da),men kontrollskjemaet i disse er noe alle utviklere burde ta til følge. For den sitter som eit skudd. Ellers syns eg det såg bra ut til å vere ein så tidlig build, men for all del....la snikk-snakket mellom soldatene ver NOE meir variert enn de vi har sett i alle cod spilla til no Man blir nett litt lei i løpet av single player kampanjen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Likte dårlig at radaren har blitt til en linje, slik som i Oblivion. Det medfører at man må snu seg rundt for å finne ut i nøyaktig hvilken retning ting er, i motsetning til kun å lese av sirkelen, slik som i toern. Ja, helt enig! I toeren (og treeren for den saks skyld) bruker man jo også de røde prikkene for å finne ut hvor fiendene er. Men dette ser ikke ut til å finnes her... Mala: QFT! Og lydeffektene generelt: jeg kjente igjen en lyd. Den er helt lik som den i COD2 som brukes av og til når noen dør. :!: EDIT: En annen ting som er veldig imponerende, er alle de lasersiktene som synes i nightvision. Se hvor mange det er på slutten der, mellom de to bygningene! Endret 20. juni 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 COD4 - Lighting and Effects video interview Litt ekstra in-gameplay + en Art Director snakker litt om lyset og motoren. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ser fortsatt utrolig bra ut! Men grafikk er ikke alt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Laster nå ned Call of Duty 4: Modern Warfare Gameplay Movie 1 fra GameSpot. Gleder meg til å se hva som er i Hi-Res-fila Hi-Res H.264 MP4 (826.6MB) Lo-Res MPEG (21.6MB) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dæven! Synd PC-en min ikke takler det. Likevel. Masse nye filmer på Gametrailers nå. Mer gameplay og intervjuer om både våpen, feeling, kjøretøy og sprenging av biler! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Må... ha... spillet... snart... F5, F5, F5, F5. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Så veldig imponerende ut, hvis det er in-game da! Tror det ikke får jeg ser det på min egen HDTV! Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Lurer på om det blir 60fps i 360 versjonen og bare 30fps i PS3 versjonen denne gangen også. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Så veldig imponerende ut, hvis det er in-game da! Tror det ikke får jeg ser det på min egen HDTV! 8926803[/snapback] Vel, det står "Press X to do ditt'n'datt", så tror det er in-game. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 OMG for en film Dette så jo helt rått ut! Kommer nok på min "må ha" liste det her... dvs. det hadde det sikkert gjort uansett da, siden det er ett CoD spill Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dette spillet såg jo konge ut, har alltid likt Call Of Duty serien, og grafikken såg jo sykt ut spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå