bokhylle Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg ny Shuttle PC som jeg satt sammen i dag, men når jeg startet den fikk jeg bare en pipelyd og ingen skjermbilde. Jeg fant ut at jeg ikke hadde plugget i strømmen til skjermkortet. Jeg plugget inn den og startet, men det var fortsatt ingenting på skjermen. Det er bare DVI utganger på skjermkortet og siden skjermen min bare har VGA bruker jeg en adapter. Her er oppsettet: -Shuttle SD39P2 Barebone -Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775 -Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB -XFX GeForce 8800GTS 500M 320MB -Samsung SpinPoint T166 320GB SATA2 Noen som har hatt problemer med dette før og kan hjelpe? EDIT: Og ja, alle vifter durer og går til og med på skjermkoret. Endret 20. juni 2007 av bokhylle Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) sjekket ram? Kan også hende at cpu'en din ikke er helt i socketen... det skjedde med meg og det var bare å ta ut og sette inn cpu ijenn. Skikkelig.. EspN Endret 20. juni 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Takk. =) Det var rammen som ikke satt sikkelig i. Nå har jeg fått innstalert Windows og alt fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå