Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Splitter ny bil nå kjøpt! Bilder på side 7


Anbefalte innlegg

Gratulerer med kjøp av den nye Civicen! Bilen er helt nydelig, godt utstyrt, større enn Golf, ett utrolig spenstig og moderne design! :thumbup:

Kvaliteten på Honda er upåklagelig, de går til du er lei av bilen og enda lengere (Vi hadde en Accord 86' som gikk 1,2mill km uten problemer) Nå har vi nye CR-Ven og er veldig fornøyde.

 

~ Mortis360

8959572[/snapback]

Takk, og godt å høre :)

 

Legger ved noen bilder for de interesserte. Gjenstår bare å bytte felger på den og montere ryggekamera.

post-10007-1183027940_thumb.jpg

post-10007-1183027978_thumb.jpg

post-10007-1183027992_thumb.jpg

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skotvedt Ensjø tipper jeg? Vi har kjøpt en Accord 01' der i fjor sommer og det gikk smertefritt, dog kjøper vi kun nye biler her hos Skotvedt Drammen. Kjempefil bil! Glasstak er kos, gir bilen ett mye luftigere preg, den føles større av det! :thumbup: Navigasjon er bare kos, stemmestyring eller knappestyring (Stemmestyring støtter kun engelsk foreløpig).

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Stemmer, Skotvedt Ensjø. Jeg fikk omsider mail med tilbud fra diverse selgere andre steder, men alle var faktisk dyrere enn Skotvedt Ensjø. Virker ikke som om det var så mye rabatt å hente. På Ensjø utgjorde rabatten i underkant av 20k. På de andre stedene var det 6k på det meste. Kan jo være jeg hadde fått mer dersom jeg hadde dratt til de forskjellige forhandlerene, men men.

 

Gleder meg til å sette meg inn i splitter ny bil, vri om tenninga og si "Pair Device" og så sette opp bluetooth på mobilen. Så skal jeg plotte inn ruta hjem og kjøre til damestemmen "Kjør 200 meter. Ta så til høyre". Hnngh en uke igjen

Lenke til kommentar
Stemmer, Skotvedt Ensjø. Jeg fikk omsider mail med tilbud fra diverse selgere andre steder, men alle var faktisk dyrere enn Skotvedt Ensjø. Virker ikke som om det var så mye rabatt å hente. På Ensjø utgjorde rabatten i underkant av 20k. På de andre stedene var det 6k på det meste. Kan jo være jeg hadde fått mer dersom jeg hadde dratt til de forskjellige forhandlerene, men men.

 

Gleder meg til å sette meg inn i splitter ny bil, vri om tenninga og si "Pair Device" og så sette opp bluetooth på mobilen. Så skal jeg plotte inn ruta hjem og kjøre til damestemmen "Kjør 200 meter. Ta så til høyre". Hnngh en uke igjen

8967515[/snapback]

 

Nå skal jeg hente min CR-V etter lunch i dag, så jeg kjenner følelsen. (skal se om jeg kan få lagt ut et bilde eller to).

Lenke til kommentar
Stemmer, Skotvedt Ensjø. Jeg fikk omsider mail med tilbud fra diverse selgere andre steder, men alle var faktisk dyrere enn Skotvedt Ensjø. Virker ikke som om det var så mye rabatt å hente. På Ensjø utgjorde rabatten i underkant av 20k. På de andre stedene var det 6k på det meste. Kan jo være jeg hadde fått mer dersom jeg hadde dratt til de forskjellige forhandlerene, men men.

 

Gleder meg til å sette meg inn i splitter ny bil, vri om tenninga og si "Pair Device" og så sette opp bluetooth på mobilen. Så skal jeg plotte inn ruta hjem og kjøre til damestemmen "Kjør 200 meter. Ta så til høyre". Hnngh en uke igjen

8967515[/snapback]

 

Nå skal jeg hente min CR-V etter lunch i dag, så jeg kjenner følelsen. (skal se om jeg kan få lagt ut et bilde eller to).

8967604[/snapback]

Åå misunner deg. Husk å brenne en CD med masse ompa-ompa dance låter du kan spille på full guffe hjem!

Lenke til kommentar
Da har jeg hentet bilen!! :w00t:

 

De hadde ikke fått på Pluspakken og hengerfestet, men jeg sa at jeg fikk ta dette neste uke. Fikk dem til å få på 19"erne, Og de var Naaaais! :yes:

8968721[/snapback]

 

 

Gratulerer :)

 

Virkelig en fin å snerten bil du har fått, både med å uten 19`` ;)

 

Alltid likt Civic`er, men denne er klart den beste hittils.

Lenke til kommentar
520k :blush:

8972902[/snapback]

 

Dyrt, våres 2,2 i-CTDi Executive med Aero Pakke, vinterdekk samt skiboks har kommet på ca 470,000. Vi betalte snaue 450,000 for bilen med vinterdekk, så kom Aero pakken samt skiboks kommet ekstra.

 

~ Mortis360

8973191[/snapback]

Kan vel hende han har med ekstrautstyr da vetu...

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor mye kilometerstanden på en NY bil burde vise max?

8974124[/snapback]

 

Vil variere, om den er blitt prøvekjørt som en del av klargjøringen. Noen steder blir biler klargjort og deretter kjør til ekstra understellsbehandling osv.

Har du fått en ny bil som er gått "langt"?

Lenke til kommentar
520k :blush:

8972902[/snapback]

 

Dyrt, våres 2,2 i-CTDi Executive med Aero Pakke, vinterdekk samt skiboks har kommet på ca 470,000. Vi betalte snaue 450,000 for bilen med vinterdekk, så kom Aero pakken samt skiboks kommet ekstra.

 

~ Mortis360

8973191[/snapback]

 

Jeg har 2,2 i-CTDi Executive med plusspakken, 19" felger, 18" vinterhjul, hengerfeste, takbøyler og skiboks.

 

Skal nevnes, at når jeg bestillte bilen i slutten av januar, hadde salget på denne "tatt av" slik at de solgte bilene uansett, så de så ikke nødvendighet i å gi noe i rabatt, mer eller mindre. :no:

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor mye kilometerstanden på en NY bil burde vise max?

8974124[/snapback]

 

Vil variere, om den er blitt prøvekjørt som en del av klargjøringen. Noen steder blir biler klargjort og deretter kjør til ekstra understellsbehandling osv.

Har du fått en ny bil som er gått "langt"?

8974148[/snapback]

Har ikke fått den enda. Den står/stod utenfor butikken uten skilter så den er kanskje ikke kjørt så langt. Selger sa jeg sikkert var den eneste som hadde sittet i den, men han er selger. Jeg kommer til å sjekke når jeg får den og lurer derfor på hvor mye som er normalt.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvor mye kilometerstanden på en NY bil burde vise max?

8974124[/snapback]

 

Vil variere, om den er blitt prøvekjørt som en del av klargjøringen. Noen steder blir biler klargjort og deretter kjør til ekstra understellsbehandling osv.

Har du fått en ny bil som er gått "langt"?

8974148[/snapback]

Har ikke fått den enda. Den står/stod utenfor butikken uten skilter så den er kanskje ikke kjørt så langt. Selger sa jeg sikkert var den eneste som hadde sittet i den, men han er selger. Jeg kommer til å sjekke når jeg får den og lurer derfor på hvor mye som er normalt.

8974366[/snapback]

 

Pleier ihvertfall å være noen km muligens noen mil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...