Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Splitter ny bil nå kjøpt! Bilder på side 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tittet på Mitsubishi Colt, Renault Clio og C30 nå. Må si de to førstnevnte virker ganske kjedelige.

C30 ser vel egentlig grei ut, ingenting å rope hurra for. Virker veldig dyr da? Er det noe snasent tilleggsutstyr mon tro

8910703[/snapback]

Noe snasent ekstraustyr? Tja, en jeg kjenner kjøpte ekstrautstyr for 100k så ja det skulle jeg mene ;) C30 er en hipp småbil med et lekkert utseende :dribble:

Lenke til kommentar
Hvis vi tar et eksempel:

Du kommer inn, og diskuterer med selger. Sier du vil kanskje kjøpe. Men den fine BMW 1-serien hadde sommerdekk på 18" med i prisen, og du syns den var bedre utstyrt..

da vil nok selger komme med noen tilbud ;) Kan nok klare å presse inn litt mer utstyr enn det du egentlig skal ha..

BMW var bare et eksempel, men du sjønner poenget..

8925407[/snapback]

BMW var et dårlig eksempel, BMW har de forhandlerne som normalt ALDRI er villige til å skimpe på pris eller utstyr.

Toyota, VW, Ford eller Mazda vil være bedre å satse på i den konteksten. :)

Lenke til kommentar
Hvis vi tar et eksempel:

Du kommer inn, og diskuterer med selger. Sier du vil kanskje kjøpe. Men den fine BMW 1-serien hadde sommerdekk på 18" med i prisen, og du syns den var bedre utstyrt..

da vil nok selger komme med noen tilbud ;) Kan nok klare å presse inn litt mer utstyr enn det du egentlig skal ha..

BMW var bare et eksempel, men du sjønner poenget..

8925407[/snapback]

BMW var et dårlig eksempel, BMW har de forhandlerne som normalt ALDRI er villige til å skimpe på pris eller utstyr.

Toyota, VW, Ford eller Mazda vil være bedre å satse på i den konteksten. :)

8930179[/snapback]

Brukte bare bmw som et eksempel fordi jeg nettopp hadde lest en repportasje om vårens gatebil, og det sto en del om bmw :p Var bare det som satt oppe i hodet mitt..

Meningen med innlegget var å forklare hvordan man kan forhandle seg til ekstrautstyr ;)

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Den nye Civicen er Rå! (drømmen er Type R)

Vel jeg tror du blir godt fornøys med Honda. Jeg har selv en 2004 Accord Tourer jeg har vært utrolig fornøyd med. Honda har noen fantastiske motorer med deres VTEC system. :thumbup:

Nå venter jeg bare på telefon fra Selger at jeg kan komme å hente min nye Honda CR-V. :love:

Lenke til kommentar

Rå, ja!

Er det flere som har merket seg at Honda Civic 2006-2007 ser...vel.. om ikke stygg så i alle fall veldig kjedelig ut, i utlandet? Nesten så jeg tenker hvem hadde giddet kjøpe en bil som ser sånn ut :p

Mens jeg først poster - er det noen som vet om 6.11% EFFEKTIV rente er bra eller dårlig på et (300k's) billån?

Lenke til kommentar
ford focus tdi titanium versonen helt rå vi kjøpte den for 5 uker siden og alle snur seg og ser på den ;) kan ta et bilde kanskje så kan du se?? vi betalte 247k med full styling

8957438[/snapback]

Har du et bilde? :wee:

8958533[/snapback]

kan ta bilde i morgen jeg :) litt seint nå

Lenke til kommentar

Gratulerer med kjøp av den nye Civicen! Bilen er helt nydelig, godt utstyrt, større enn Golf, ett utrolig spenstig og moderne design! :thumbup:

Kvaliteten på Honda er upåklagelig, de går til du er lei av bilen og enda lengere (Vi hadde en Accord 86' som gikk 1,2mill km uten problemer) Nå har vi nye CR-Ven og er veldig fornøyde.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...