Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Splitter ny bil nå kjøpt! Bilder på side 7

Anbefalte innlegg

Uff jeg håper du tar feil, at jeg passer i bilen. Skal prøvekjøre senere i dag så da får jeg se. Likte ikke look'et på de andre rett og slett. Eneste andre sånn minibil jeg liker er egentlig BMW 1-serien, men for en pris på de!

Edit: Og jeg har VELDIG lyst på cabriolet

8911763[/snapback]

1-serien er ikke en minibil. Den kan ikke sammenlignes med 207 CC i størrelse. Men det er vel kanskje ikke så viktig for deg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hummer H2!  :love:

Hvis du vil 3 doble prisen  :whistle:

8922699[/snapback]

For en grusom bil.

8922740[/snapback]

Hummer har vel uansett ingenting i denne debatten å gjøre, da den er totalt utenfor trådstartes kriterier.

Honda Civic R var egentlig ganske så kul.... Men FRA 430.000 kr!!?

Man får mye bil for den prisen andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Civic er noe dumt valg!

Ganske kul bil spør du meg.

Men det skader sef. ikke å prøve flere biler...

Men til 300.000 får du også en Golf GT med 140HK'ers turbo.

Like dyr bil som Civic og litt større. Pluss at den er lettere å selge etterpå.

Men skal du ha mer styling og utstyr havner nok prisen på over 300.000 kr.

Men du har jo andre typer Golfer også da...

Du får joe en Touran varebil med 170HK. og DSG-kasse til rundt 300.000 kr.. men den er litt større da.

Tar du bort stylingpakka mi + skinn interiør så koster touran'en rundt 300.000 kr. som varebil.

Du ser bilen min her:

http://www.bjerknez.com/touranpictures/index.html

Endret av GigaFlow
Lenke til kommentar

Jeg er gadgetfriik deluxe, og jeg tror ikke jeg finner noe annet som har utseende jeg liker, samt 54798734985 duppeditter. Har mer eller mindre bestemt meg, såfremt jeg ikke tar feil og noen andre biler i samme prisklasse har like mye stash som civic executive. Har også bestilt med ryggeKAMERA som dukker opp på den der command console gps tingen hvor man kan styre så og si alt annet også

Lenke til kommentar
Takk takk

Men er det virkelig ingen som vet dette med hvor mye rabatt man vanligvis får fra forhandlere når man kjøper ny bil?

8923538[/snapback]

Det kommer helt an på deg. De er ikke forpliktet til å gi deg noen som helst rabatt, så du må nok bare forhandle ;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder rabatter på nye biler, er det nok lite å hente på prisen på selve bilen. Så vidt meg bekjent, har de ikke så stor fortjeneste i utgangspunktet. Det de derimot tjener på og som det er noe å hente på, er nok ekstrautstyret.

Civic er et meget godt valg etter min smak! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hører stadig vekk om noen som får rabatt på bil, se f.eks i mondeo tråden...

Men er ganske sikker på at det ikke er så normalt som det virker som, som kennyo sier dem har ikke såååå stor fortjeneste på selve bilen (litt er det såklart :cool: ) men verksted, deler og de tingene rundt tener dem mye på..

Du kan jo høre med flere forhandlere og høre om dem kan gi deg et bedre tilbud, men tviler det er så mye å hente.

Lenke til kommentar

Hvis vi tar et eksempel:

Du kommer inn, og diskuterer med selger. Sier du vil kanskje kjøpe. Men den fine BMW 1-serien hadde sommerdekk på 18" med i prisen, og du syns den var bedre utstyrt..

da vil nok selger komme med noen tilbud ;) Kan nok klare å presse inn litt mer utstyr enn det du egentlig skal ha..

BMW var bare et eksempel, men du sjønner poenget..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...