Stoltenberg Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Slik ser altså WoW ut hos meg i vindumodus med nyeste nvidia drivere til mitt geforce go 7400 kort. Noen som vet hva det kan være? Endret 22. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Veit det er ein issue med nyaste patch og nvidia-kort, men er ikkje sikker på om det er det som er feilen her. Google litt på det kanskje? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Veit det er ein issue med nyaste patch og nvidia-kort, men er ikkje sikker på om det er det som er feilen her. Google litt på det kanskje? 8907744[/snapback] standardsvaret er jo "update your drivers" når jeg ser på google, dessuten er det greit å poste et bilde av problemet på et forum slik at folk kan se om de kjenner igjen akkurat denne typen problem. På google er det ikke like lett å finne frem blant all infoen man får der. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Var det ikke noe snakk om noe virus og slikt med nyeste patch? Ellers kan det være kortet ditt som har monga, og blitt for varmt eller noe. Endret 20. juni 2007 av Rallahr Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Var det ikke noe snakk om noe virus og slikt med nyeste patch? Ellers kan det være kortet ditt som har monga, og blitt for varmt eller noe. 8907908[/snapback] funker med opengl og i andre spill.. så tror ikke det er noe galt. er vel WoW som er i uorden da. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg hadde noe samme problem en stund, all grafikken ble borte på ting etter jeg formaterte PC'en. Men Ordnet det med å kjøpe et nytt grafikk kort men det er vell ikke ditt problem ser jeg Lenke til kommentar
Janster Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis jeg spiller -noe- annet enn WoW, så må jeg reboote maskina for å kunne spille wow, ellers blir grafikken noe ala bildet. nvidia her og 7600GT...nyeste drivers Jan Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Gå tilbake til driveren du hadde før du fikk problemet. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eventuelt sjekk på wow-europe sitt technical forum. Er jo så latterlig mange spillere at det er garantert at noen andre har liknende problem. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Dette hadde jeg også. Og etter mye søking viste det seg at RAMen på grafikk kortet er "fucked". Last ned en memory scanner for å se om dette er tilfelle. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Emnetittel endra, undøvendig skarp språkbruk er me ikkje så glade i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå