voüshvaggi fyrsten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hvorfor er dere så opphengt i rank? 8947197[/snapback] Fordi det er dette spillet "handler om". Det er gøy å se egen fremgang, samt prøve å nå forskjellige mål. 8947929[/snapback] Kunne ikke vært mer enig med flerek her. Ikke nok med framgang og mål, men er jo artig å få nye våpen Mangler kun 6500 poeng får å få unlocka de to siste våpnene. Har sikkert fått 6500 de siste to ukene som ikke er registrert.. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har en gledelig nyhet å komme med.. DET ER FIKSA!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har i hverfall ikke fått noen av de poengene jeg skulle ha fått. Får man kanskje ikke poeng man har fått i "nedetiden" på serveren? Må man gjøre alt "på nytt"? Scheise. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har i hverfall ikke fått noen av de poengene jeg skulle ha fått. Får man kanskje ikke poeng man har fått i "nedetiden" på serveren? Må man gjøre alt "på nytt"? Scheise. 8949487[/snapback] Problemet var ikke at poenga dine ikke kom opp, men at EA ikke greide å registrere de.. Kjipt, for oss alle Jeg som hadde spilt 10 timer! Ja du må gjøre alt på nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja, jeg har merket det nå. Har fått et par poeng. Lenke til kommentar
Grabb1 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja, jeg har merket det nå. Har fått et par poeng. 8949581[/snapback] Skal forsøke selv nå men blir rimelig "#¤¤%"#¤&%#¤ sinna om det ikke virker. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) DETTE er så forbanna dårlig at de har ikke oppdatert hva er de EA driver med? blir så FORBANNA Endret 5. juli 2007 av Wooteman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå