Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Automatisk avsluttning av prog. og data

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg håper på å få litt hjelp med dataproblemene mine.

Disse problemene begynte igår uten noen veldig klar grunn. Jeg hadde ikke lastet ned noe som helst på lang tid og har heller ingen ny-instalerte programmer.

MEN en av mine venner var innom en "upassende" side, selv om jeg tviler på at det kan ha noe med saken å gjøre fordi jeg har fått bekreftet av mange andre som har vært inne på samme side at ingenting har skjedd med deres data. Jeg trodde kanskje det var virus så jeg kjørte scan (NOD32) men den fant ingenting.

Problemene betår av at når jeg er inne på sider hvor man spiller ett spill eller ser en video via en browser så blir programmet avsluttet og det kommer en "feilrapport" greie.

Noen ganger så slår dataen seg av helt av seg selv og det kommer en "alvorlig feil".

Bruker Mozilla Firefox som browser btw.

Noen ideer eller kommentarer. Trenger dere mer informasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har helt samme problem. Hos meg skjer det både i IE og Opera. Selv når jeg hører på Winamp kan det komme opp feilmelding om Winamp. Dette har også skjedd med SAMTLIGE (!) pc-er på nettet her (3stk). Den ene har gitt seg.

Jeg så meg dritt lei av at jeg selv ikke kunne ta en runde FlatOut med gutta, så jeg bestemte meg for å kjøre en format C:

Når jeg nå har installert alt igjen, begynner det samme å skje igjen! Jeg hakke peiling hva det kan være, men ser ut til at det er "noe som går".

Skal se om jeg får tatt bilde av feilmeldinga.

Takk for all hjelp

edit:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
untitled2uy7.jpg
Endret av Mr.NorBits
Lenke til kommentar
Jeg har helt samme problem. Hos meg skjer det både i IE og Opera. Selv når jeg hører på Winamp kan det komme opp feilmelding om Winamp. Dette har også skjedd med SAMTLIGE (!) pc-er på nettet her (3stk). Den ene har gitt seg.

Jeg så meg dritt lei av at jeg selv ikke kunne ta en runde FlatOut med gutta, så jeg bestemte meg for å kjøre en format C:

Når jeg nå har installert alt igjen, begynner det samme å skje igjen! Jeg hakke peiling hva det kan være, men ser ut til at det er "noe som går".

Skal se om jeg får tatt bilde av feilmeldinga.

Takk for all hjelp

8907762[/snapback]

Godt det ikke bare er meg da. Jeg vurderte å reinstallere XP på nytt men når du sier at det fortsatte så ser jeg ikke vitsen i det.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et lignende problem.

Jeg fikset det ved å installere Norton AntiBot.

Last ned Norton Antibot og prøv selv om det funker.

(Norton AntiBot er i betastadiet, så kan lastes sed lovlig og gratis fra Norton sine hjemmesider)

Hos meg var det en prosess som het firefox.exe som var et av problemene (den het det, men det var ikke Mozilla Firefox)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt et lignende problem.

Jeg fikset det ved å installere Norton AntiBot.

Last ned Norton Antibot og prøv selv om det funker.

(Norton AntiBot er i betastadiet, så kan lastes sed lovlig og gratis fra Norton sine hjemmesider)

Hos meg var det en prosess som het firefox.exe som var et av problemene (den het det, men det var ikke Mozilla Firefox)

8911533[/snapback]

Takk, jeg skal prøve det! Jeg har noe som heter firefox.exe på "prosseser".

Lenke til kommentar

Det ser ut som om det kan være problemet men når jeg fjerner det med Antiboten så har jeg lyst til å reinstalere FF igjen, men jeg kan ikke... Hva skal jeg gjøre? Jeg vill fortsette å bruke FF som browser!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...