Gå til innhold

Gammelt SIM ødelegger tlf.?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hørtes for meg veldig merkelig ut... Jeg har vært borti at helt nye telefoner ikke fungerer med simkort fra typ 1998.. (ja det finnes faktisk mange som har det enda) men har man simkort som er 1,5 år gammelt skal det normalt ikke by på problemer.. På telenor simkort ser man det gjerne på fargen.. de helt hvite er de nyeste, før der var de en beige spettete farge.. Mens de som ofte kan få problemer med telefoner er de blå.. som er fra før år 2000..

Vanlige symptomer er gjerne at dekningen forsvinner osv.. men ødelagt telefonen? Neppe.. Fikk hun det dekket av garanti? Sa de noe mer om skaden?

Lenke til kommentar

Det er riktig at det er en spenningsforskjell på nye og gamle sim kort. Har aldri opplevd at dette skal kunne ødelegge telefonen på noe som helst slags måte. Min erfaring er at sim kortet kan slutte å fungere pga spenningsforskjellen, og at man derfor må få brennt ut et nytt. Høres ut som en dårlig unskyldning fra verkstedet.

Hvilken forhandler har du handlet hos?

Lenke til kommentar

Telefon var en av disse musikk nokiane.Skyvetelefon typen.(gidder ikke å bla opp mod.nr nå:p)

Ellers så fikk hun dette dekket fordi det var butikken selv som hadde dyttet inn hennes simkort når hun kjøpte tlf, så de påtok seg ansvaret. Men ifølge dama så var det simkortet som hadde fucka opp med dekninga,(plutselig hørte hun ikke noe,) og mange interne funksjoner som slutta å funke...

Butikken var en alt i tele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...